PrePaid Valentijn actie

• 14 februari 2019
  • 8 reacties
  • 1007 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 11618 reacties
PrePaid gebruikers opgelet; Vandaag op Valentijnsdag spelen wij voor Cupido en kan je op onze kosten onbeperkt online zijn in Nederland tot 23:59. 😍

Het activeren werkt als volgt: sms op 14-02-2019 het woord: ILOVETMOBILE naar 1616 en dan ontvang je €2,95 promotietegoed (zie je terug in My T-Mobile). Vervolgens kun je met dat tegoed Unlimited Data Vandaag aanzetten via My T-Mobile of de My T-Mobile app. Dit wordt verrekend met het promotietegoed van €2,95, dit gratis tegoed is 24 uur geldig.

Lukt het niet? Laat het dan direct weten in dit topic. Deze Cupido helpt je graag verder!

8 reacties

Unlimited Data Vandaag aanzetten via My T-Mobile lukt niet
De App werkt niet op Windows telefoon dus kan niet anders dan via My T-Mobile
Ik kan nergens een klachtenformulier vinden, om een klacht in te dienen.
Is mij al vaker opgevallen, dat de klantenservice slecht bereikbaar is.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bert,

Ik heb je een privébericht gestuurd. Ik hoor graag van je!
Reputatie 3
Badge +2
PrePaid gebruikers opgelet; Vandaag op Valentijnsdag spelen wij voor Cupido en kan je op onze kosten onbeperkt online zijn in Nederland tot 23:59. 😍

Het activeren werkt als volgt: sms op 14-02-2019 het woord: ILOVETMOBILE naar 1616 en dan ontvang je €2,95 promotietegoed (zie je terug in My T-Mobile). Vervolgens kun je met dat tegoed Unlimited Data Vandaag aanzetten via My T-Mobile of de My T-Mobile app. Dit wordt verrekend met het promotietegoed van €2,95, dit gratis tegoed is 24 uur geldig.

Lukt het niet? Laat het dan direct weten in dit topic. Deze Cupido helpt je graag verder!

Leuke actie, zie het helaas een dag te laat..
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eric,

Jij hebt ook een privébericht van mij! 😊
Afgelopen Valentijnsdag mee gedaan aan de actie van de gehele dag onbeperkt internetten. (ter waarde van 3 euro) Echter zie ik nu op mijn rekening dat ik alsnog de 3 euro heb moeten betalen. Hoe kan dit want heb de sms gehad en ook zo geactiveerd als aangegeven. Ik vind me hier in erg misleidt en zou dit dan ook graag opgelost zien worden.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Martijn,

Wat leuk dat je van de actie gebruik hebt gemaakt! Geen zorgen over de kosten, ik kijk meteen even mee.

Ik zie inderdaad dat de bundel toch in rekening is gebracht, dus deze heb ik direct voor je vergoed. Je zult dit als korting terugzien op jouw volgende factuur. 😁

Hopelijk is zo alles weer helemaal in orde. Je mag onze Community altijd nog eens bezoeken als je een vraag hebt!

Reageer