Beantwoord

Prepaid van mijn dochter ten onrechte afgesloten

• 20 september 2019
  • 5 reacties
  • 1159 Bekeken

• is aangemoedigd
  • 3 reacties
De prepaid van mijn dochter is mijns inziens ten onrechte afgesloten en daarmee is ze nu haar telefoonnummer kwijt (inclusief prepaid tegoed) en is haar telefoonnummer ook uit onze T-Mobile Samen groep verwijderd.

Mijn vraag aan T-Mobile is wat we er aan kunnen doen om dit te corrigeren, hoe mijn dochter haar telefoonnummer weer terug krijgt en weer in onze T-Mobile Samen groep opgenomen wordt.

Wat hier aan vooraf ging:

Op 9 juni 2019 kreeg mijn dochter een smsje dat haar nummer afgesloten zou worden als zij niet op tijd gebruik zou maken van haar nummer door op te waarderen, te bellen of een smsje te versturen.

Op 10 juni 2019 kreeg ze nog een smsje hierover.

Zij heeft daarop direct een smsje gestuurd.

Let op, dit smsje is verstuurd naar iemand binnen onze T-Mobile Samen groep en is daarmee kosteloos geweest. Dit kan mijns inziens echter geen reden zijn om dit niet als versturen van een smsje te beschouwen.
Tevens heeft ze op 11 juni 2019 haar beltegoed opgewaardeerd

Volgens mij heeft ze hiermee al het mogelijke gedaan om te voorkomen dat haar telefoonnummer afgesloten zou worden.

Toch blijkt haar telefoonnummer recent afgesloten te zijn en kreeg ik afgelopen dinsdag de melding dat haar telefoonnummer uit onze T-Mobile Samen groep verwijderd is.

Mijn verzoek is dan ook om haar prepaid telefoonnummer te herstellen inclusief haar prepaid tegoed en haar telefoonnummer weer toe te voegen aan onze T-Mobile Samen groep.

Ik heb haar telefoonnummer in mijn forum profiel opgenomen.

Ik hoop spoedig van jullie te horen.
icon

Beste antwoord door Hajar 1 oktober 2019, 11:40

Hi wj.b,

Ik heb gereageerd op je privébericht!
Bekijk origineel

5 reacties

Dank je Hajar, we zijn weer helemaal tevreden!
Reputatie 7
Badge +20
Hi wj.b,

Ik heb gereageerd op je privébericht!
Vandaag een nieuw prepaid kaartje in haar telefoon geplaatst.
Tot mijn grote verbazing was het geen enkel probleem om haar nieuwe nummer aan onze T-Mobile samen groep toe te voegen. Dat was een hele opluchting immers daarmee kunnen onze kinderen onderling weer kostenloos bellen.
Als nu die €10,- opwaardering die verloren gegaan is nog gecorrigeerd kan worden dan zijn we weer helemaal tevreden.
Ik heb je een pb gestuurd.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @wj.b

Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en adres? Dan kan ik controleren of ik nog wat kan betekenen. Het nummer dat is gekoppeld aan je forum account is een abonnement en dus niet het juiste nummer. Ik hoor graag van je!

Reageer