De prepaid van mijn dochter is mijns inziens ten onrechte afgesloten en daarmee is ze nu haar telefoonnummer kwijt (inclusief prepaid tegoed) en is haar telefoonnummer ook uit onze T-Mobile Samen groep verwijderd.
Mijn vraag aan T-Mobile is wat we er aan kunnen doen om dit te corrigeren, hoe mijn dochter haar telefoonnummer weer terug krijgt en weer in onze T-Mobile Samen groep opgenomen wordt.
Wat hier aan vooraf ging:
Op 9 juni 2019 kreeg mijn dochter een smsje dat haar nummer afgesloten zou worden als zij niet op tijd gebruik zou maken van haar nummer door op te waarderen, te bellen of een smsje te versturen.
Op 10 juni 2019 kreeg ze nog een smsje hierover.
Zij heeft daarop direct een smsje gestuurd.
Let op, dit smsje is verstuurd naar iemand binnen onze T-Mobile Samen groep en is daarmee kosteloos geweest. Dit kan mijns inziens echter geen reden zijn om dit niet als versturen van een smsje te beschouwen.
Tevens heeft ze op 11 juni 2019 haar beltegoed opgewaardeerd
Volgens mij heeft ze hiermee al het mogelijke gedaan om te voorkomen dat haar telefoonnummer afgesloten zou worden.
Toch blijkt haar telefoonnummer recent afgesloten te zijn en kreeg ik afgelopen dinsdag de melding dat haar telefoonnummer uit onze T-Mobile Samen groep verwijderd is.
Mijn verzoek is dan ook om haar prepaid telefoonnummer te herstellen inclusief haar prepaid tegoed en haar telefoonnummer weer toe te voegen aan onze T-Mobile Samen groep.
Ik heb haar telefoonnummer in mijn forum profiel opgenomen.
Ik hoop spoedig van jullie te horen.