[UPDATE 4 december 2018]
LET OP: De informatie in dit topic is verouderd. Er is daarom een nieuw topic aangemaakt met de juiste informatie. Ga snel naar '[info] Alles over T-Mobile PrePaid'
Op dit moment zien we veel vragen binnenkomen over PrePaid. Vandaar een algemeen topic met een overzicht van de veelgestelde vragen.
Ik heb geen PrePaid Surprise code ontvangen na het opwaarderen, wat nu?
Vanwege de aanpassingen in het PrePaid systeem zat er een vertraging van 2 tot 3 dagen op het versturen van de Prepaid Surprise code nadat je hebt opgewaardeerd. Inmiddels is het probleem opgelost. In dit topic vind je meer informatie.
Ik heb het PrePaid Surprise spel gespeeld, maar geen sms ontvangen over mijn prijs.
Er werd geen bevestigings sms verstuurd naar klanten die het PrePaid Surprise spel hebben gespeeld en daar hebben gekozen voor de telecomprijs. Inmiddels is dit probleem opgelost. Iedereen heeft uiteraard wel de gekozen prijs ontvangen.
Ik kan opeens niet meer internetten, hoe kan dat?
Ons PrePaid platform heeft recent een grote technische update gekregen en daardoor zijn er een aantal dingen veranderd. In dit topic vind je daarover meer informatie. PrePaid internet in Nederland werkt nu hetzelfde als in het buitenland: wanneer je wilt internetten laat de browser van jouw toestel automatisch een landingspagina zien. Hier kan je uit kiezen:
• een bundel
• betalen per MB
• geen internet
• NIEUW: Unlimited Data Vandaag NL bundel met onbeperkt data voor een dag binnen Nederland voor € 2,95! Kijk hier voor meer informatie.
Als je kiest voor betalen per MB, heb je het 'internet' zoals je dat voorheen altijd had. We hebben voor deze wijziging gekozen omdat we regelmatig zagen dat PrePaid klanten ongemerkt internet verbruikten, terwijl ze dat eigenlijk niet wilden. Het grote voordeel van deze nieuwe manier is dat datagebruik niet ongemerkt uit het tegoed gaat snoepen als de bundel op is (bijvoorbeeld 's nachts).
Wordt deze landingspagina niet automatisch geopend bij jou als je jouw browser opent? Sluit dan eerst alle tabbladen af en start je browser opnieuw op. Of ga naar deze pagina en kies daar voor betalen per MB.
Mijn internetbundel wordt niet meer herhaald, hoe kan dat?
Ons PrePaid platform heeft recent een grote technische update gekregen en daardoor zijn er een aantal dingen veranderd. Eén daarvan is dat de internetbundels niet meer automatisch verlengd worden, maar de verbinding stopt. Je kunt dan zelf kiezen om een nieuwe bundel te nemen. Op deze pagina vind je meer informatie over de internetbundels.