Beantwoord

Prepaid Voordeel 50%

Ik heb Prepaid Voordeel als tariefplan, en als ik TOTAAL sms dan staat er dat ik met meer dan €50 heb opgewaardeerd. Maar toch sms ik nog steeds tegen een tarief van €0,20 per sms (dit is wel naar het buitenland toe, maar zelf ben ik in Nederland). Hoe kan ik zorgen dat ik de korting wel krijg?
Greetz
icon

Beste antwoord door AmyP 25 februari 2015, 09:16

@Prepaidgebruiker

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb het voor je gecheckt en je maakt inderdaad gebruik van het PrePaid Voordeel 50% - prijsplan. De tarieven lees je op deze pagina en deze zijn geldig voor internetten bellen en sms'en binnen Nederland.

Laat je het weten als je nog vragen hebt? 😃

Bekijk origineel

6 reacties

Stuur je die SMS naar een Nederlands of een buitenlands nummer?

SMS'en naar een buitenlands nummer is namelijk duurder, zie: https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/tarieven-naar-buitenland
Naar een nederlands 06
Dan zou je inderdaad gewoon het Nederlandse tarief moeten betalen.

Is de SMS wel korter dan 160 tekens? Als de SMS langer is telt hij namelijk als 2 of meer berichten.
Dat geeft een iphone helaas niet aan.. Maar zal inderdaad daar wel aan liggen!
Een smsje mag maar 160 tekens bevatten. Als je over de 160 tekens heen gaat worden er twee smsjes verzonden zonder dat je het op dat moment merkt. Om je wat bewuster te maken van het aantal tekens dat je gebruikt kan je een handige modificatie installeren. Naar mijn weten kan je dit zonder jailbreak niet doen, mocht je en jailbreak hebben dan verwijs ik je graag naar de App BiteSMS.

Let op: Je hebt naar mijn weten geen garantie als je een jailbreak hebt 😉!
Reputatie 7
Badge +15
@Prepaidgebruiker

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb het voor je gecheckt en je maakt inderdaad gebruik van het PrePaid Voordeel 50% - prijsplan. De tarieven lees je op deze pagina en deze zijn geldig voor internetten bellen en sms'en binnen Nederland.

Laat je het weten als je nog vragen hebt? 😃

Reageer