Beantwoord

Prepaid voordeel, na opwaarderen 50% korting?

• 31 mei 2016
  • 9 reacties
  • 307 Bekeken

Hoi forummers. :)

Ik heb prepaid voordeel. Op mijn persoonlijke pagina zie ik - na 50 eur opwaarderen (totaalsom) voor altijd 50% korting. Elders op de site staat ... al na 10 Eur opwaarderen 50% korting.
Wat klopt wel en wat niet? My T-Mobile of wat er op de site staat?

https://www.t-mobile.nl/prepaid

PrePaid bij T-Mobile
Maar dan meteen goed! Elke opwaardering weer
PrePaid, maar dan meteen goed! Elke opwaardering weer:

Gratis 250 MB bij elke opwaardering.
PrePaid Voordeel: al na € 10,- opwaarderen 50% korting op je tarieven.
Toegang tot het 4G-netwerk met een maximale snelheid tot 15 Mbps.
Altijd prijs met PrePaid Surprise

Groetseltjes.🆒
Frutjuh
icon

Beste antwoord door Hajar 1 juni 2016, 11:37

Hi Frutjuh,

Leuk om je weer te zien. Het klopt inderdaad dat je bij het PrePaid Voordeel 50% tariefplan al na € 10,- opwaarderen 50% korting op je tarieven ontvangt. Ik heb je tariefplan nu ook omgezet naar PrePaid Voordeel 50% zodat je kan profiteren van deze kortingen.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Welk tariefplan heb je? Het huidige tariefplan is PrePaid Voordeel 50%;

Als je dat ziet, geldt de 'al na € 10,- opwaarderen 50% korting op je tarieven' regel.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Frutjuh,

Leuk om je weer te zien. Het klopt inderdaad dat je bij het PrePaid Voordeel 50% tariefplan al na € 10,- opwaarderen 50% korting op je tarieven ontvangt. Ik heb je tariefplan nu ook omgezet naar PrePaid Voordeel 50% zodat je kan profiteren van deze kortingen.
@Pilovali en Hajar.

Beiden heel erg bedankt voor jullie reacties. Bij het plaatsen had ik al, d'r klopt iets niet volgens mij. Dus ff checken voor de zekerheid.

Bij de tekst die bij mij ook verscheen zoals in de bijlage van Pilovali....
Wijzig tariefplan of bundels, kwam ik na aanklik op de pagina - zie onderstaande bijlage.

Dat is aangepast voor duidelijkheid, waarvoor dank.

Vriendelijke groetjes aan jullie beiden.
Frutjuh.
Er lijkt toch weer iets niet helemaal goed te gaan, graag een controle.
Meer dan 50 Eur opgewaardeerd? :?

Groetjes,
Frutjuh.

Reputatie 7
Badge +20
Hey Frutjuh,

Misschien begrijp ik je vraag niet goed, maar alles is goed gegaan. Je hebt als prijsplan PrePaid Voordeel 50%, dit had Hajar ook voor je geregeld.

Als ik je vraag verkeerd begrepen heb, laat het dan even weten!
Beste David

Dat klopt, btw dat had ik eerst ook al:), maar ik zie nu wederom - meer dan 50 Eur opgewaardeerd? Voor altijd 50% korting....Zie bijlage.
Dus vraag het maar ff. :)

Groetjes van Frutjuh.
Reputatie 7
Badge +15
Heeej Frutjuh!

De informatie op jouw My T-Mobile pagina klopt inderdaad niet. Ik heb dit daarom zojuist ook doorgezet naar onze collega's van de afdeling die hier over gaan. Hopelijk kunnen ze het snel aanpassen. In ieder geval bedankt voor de feedback en de screenshots!

Jij maakt sinds 1 juni gebruik van PrePaid Voordeel 50%. Je kunt de informatie op My T-Mobile dan ook negeren! 🙂
Nog een kleine (peanuts) vraag die hiermee verband houdt. Ik kreeg 2 X bericht met de vraag of de reactie het beste antwoord is m.i...
Als de vraag al is aangeduid als beantwoord dan kan Frutjuh dat niet meer beste luitjes.;)

@Amy en de rest
Ik hoop en vertrouw er op dat het goed komt. Negeren is de key dus dan doek dat gewoon..

🆒
Reputatie 7
Badge +15
Hey Frutjuh,

Klopt! Die sms'jes krijg je als wij op je reageren. Als jij (of een ander forumlid) nog geen antwoord hebben aangeklikt dan doen wij (moderators) dat zodat iedereen kan zien dat het topic beantwoord is. 🙂

Reageer