Beantwoord

PrePaid vraag

• 11 september 2018
  • 1 reactie
  • 896 Bekeken

Ik heb meerdere keren geprobeerd te bellen en steeds na een bandje kreeg ik een sms en werd de verbinding verbroken! Net een chat gestart, venster ineens weg! Is het zo moeilijk om iemand te spreken te krijgen voor wat simpele info???? En nee, ik heb geen social media! Ik wilde een extra pre paid voor mijn jongste dochter en wilde daar wat info over maar als dat zo moeilijk moet dan ga ik wel ergens anders een pre paid voor haar halen!
icon

Beste antwoord door Hajar 11 september 2018, 15:10

Hi Bianca,

Geen zorgen! Op onze Community helpen we je ook graag verder met al je vragen. Wat voor informatie heb je nodig over PrePaid? Op deze pagina kun je heel eenvoudig een PrePaid simkaart bestellen en vind je ook alle voordelen van PrePaid. Ook kun je met PrePaid lekker meespelen met PrePaid Surprise. Lees er mee over op deze pagina.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten. Ik help je graag verder! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Bianca,

Geen zorgen! Op onze Community helpen we je ook graag verder met al je vragen. Wat voor informatie heb je nodig over PrePaid? Op deze pagina kun je heel eenvoudig een PrePaid simkaart bestellen en vind je ook alle voordelen van PrePaid. Ook kun je met PrePaid lekker meespelen met PrePaid Surprise. Lees er mee over op deze pagina.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten. Ik help je graag verder! 🙂

Reageer