Beantwoord

Prepaidnummer onbekend bij T-Mobile

• 4 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 846 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Bij mijn pogingen om mij prepaidnummer op te waarderen, krijg ik steeds de melding "nummer onbekend bij T- Mobile". Toch heb ik volgens "1244" nog een beltegoed op dit nummer. ook staat het nummer vermeld bij "mijn contracten". Wat is er mis en hoe los ik dit op? Het nummer is [Verwijderd door moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]
icon

Beste antwoord door Hajar 5 oktober 2019, 10:43

Hi @Hoppieh

Ii ben gelijk voor je gaan controleren en zie dat tet nummer dat is gekoppeld aan forum account en dat eindigt op 207 wel actief is. Ook zijn al je gegevens zichtbaar in het systeem. op welke manier probeer je op te waarderen? Via sms? Zou je ook via My T-Mobile kunnen proberen en kijken of het dan wel lukt? Als je ook een screenshot kan delen van het bericht dat je te zien krijgt dan kunnen we dit verder onderzoeken.

Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Hoppieh

Ii ben gelijk voor je gaan controleren en zie dat tet nummer dat is gekoppeld aan forum account en dat eindigt op 207 wel actief is. Ook zijn al je gegevens zichtbaar in het systeem. op welke manier probeer je op te waarderen? Via sms? Zou je ook via My T-Mobile kunnen proberen en kijken of het dan wel lukt? Als je ook een screenshot kan delen van het bericht dat je te zien krijgt dan kunnen we dit verder onderzoeken.

Ik hoor graag van je!
Inmiddels zelf opgelost

Reageer