Beantwoord

Prijs claimen van Prepaid surprise

• 28 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 880 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik heb 1 week geleden een stofzuiger gewonnen met de oktober prijzen met de prepaid suprise! Alleen ik kan nergens me gegevens invullen om hem te laten versturen? Waar moet dat?
icon

Beste antwoord door David 29 oktober 2018, 10:20

Hi Nizette,

Wat leuk dat je een stofzuiger hebt gewonnen met PrePaid Surprise, altijd handig! :D

Je kunt jouw adres voor de prijs achterlaten op de PrePaid Surprise website. Als je daar jouw mobiele nummer invoert en de code waarmee je de prijs hebt gewonnen, kom je op de juiste pagina uit. Daar kun je dan jouw adresgegevens invoeren en dan wordt de prijs binnen 5 werkdagen opgestuurd!

Als je onze hulp nog nodig hebt, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Nizette,

Wat leuk dat je een stofzuiger hebt gewonnen met PrePaid Surprise, altijd handig! :D

Je kunt jouw adres voor de prijs achterlaten op de PrePaid Surprise website. Als je daar jouw mobiele nummer invoert en de code waarmee je de prijs hebt gewonnen, kom je op de juiste pagina uit. Daar kun je dan jouw adresgegevens invoeren en dan wordt de prijs binnen 5 werkdagen opgestuurd!

Als je onze hulp nog nodig hebt, laat het dan gerust weten!
Hooi hooi,
dat is juist het probleem denk ik!... als ik de code invoer moet ik het spel opnieuw spelen en daarna krijg ik een fout melding en kom ik niet verder...
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nizette,

Ik heb het even nagevraagd bij ons PrePaid Suprise afdeling. Zodra ik een reactie ontvang, laat ik het je weten!

Reageer