Beantwoord

Prijs geleverd van Prepaid Surprise

Ik heb een week geleden een prijs gewonnen met prepaid surprise. Het was een soort bal. Er stond dat ik hem binnen 5 werkdagen zou krijgen, maar ik heb hem nog steeds niet.
icon

Beste antwoord door David 15 september 2015, 15:54

Hoi Huis1234,

Ik neem aan dat je de massagebal bedoelt? 😉 Heerlijk ontspannend!

Was dit bij de opwaardering van 6 of 12 september? Mocht het van de 12e zijn, dan kan het natuurlijk nog zijn dat je het deze week ontvangt. Ik ga er in dit geval vanuit dat dat het op de opwaardering van de 6e gaat. Had je jouw adresgegevens wel helemaal goed doorgegeven? Het kan ook zijn dat je misschien niet thuis was, maar zoals je in de FAQ van Prepaid Surprise kunt lezen, komt het anders alsnog wel goed en dan wordt je prijs afgeleverd bij een postkantoor bij jou in de buurt en kun je dit zelf ophalen. :)

Laat even weten of je nog vragen hebt, naar aanleiding van mijn bericht!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Huis1234,

Ik neem aan dat je de massagebal bedoelt? 😉 Heerlijk ontspannend!

Was dit bij de opwaardering van 6 of 12 september? Mocht het van de 12e zijn, dan kan het natuurlijk nog zijn dat je het deze week ontvangt. Ik ga er in dit geval vanuit dat dat het op de opwaardering van de 6e gaat. Had je jouw adresgegevens wel helemaal goed doorgegeven? Het kan ook zijn dat je misschien niet thuis was, maar zoals je in de FAQ van Prepaid Surprise kunt lezen, komt het anders alsnog wel goed en dan wordt je prijs afgeleverd bij een postkantoor bij jou in de buurt en kun je dit zelf ophalen. :)

Laat even weten of je nog vragen hebt, naar aanleiding van mijn bericht!
Hoe weet ik als het bij een postkantoor wordt afgeleverd?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Huis1234,

Je krijgt dat een briefje in de brievenbus als je niet thuis bent en daarmee kun je een nieuwe bezorgafspraak maken. Als ze je twee keer mislopen dan wordt het naar het dichtstbijzijnde postkantoor gebracht en ook daar ontvang je een brief over.

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten! 🙂

Reageer