Vraag

Prijsplan van PrePaid

• 28 mei 2017
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Hallo,

Ik heb een vraagje. In mijn telefoon heb ik een prepaid SIM-kaart. Op het moment dat ik gebruik wil maken van mobiele data gebruik wil maken kies ik ervoor om te betalen per MB. Het probleem is nu dat ik dan het standaard tariefplan betaal, terwijl ik een PrePaid Voordeel 50% tariefplan heb... Dit klopt natuurlijk niet en ik zou het fijn vinden als ik weer naar mijn oude tariefplan terug kan. Ik hoor graag van jullie.

Mvg.
Jurian Lap

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jurian,

Welkom op het forum! 🙂

Begrijpelijk dat je wilt weten of je wel het juiste tarief betaalt! Ik zie in het systeem dat je gewoon PrePaid Voordeel 50% hebt en ook het tarief van dit prijsplan voor jouw internet betaalt. Dat is 0,05 euro per MB. Kan het zijn dat je in de bevestiging voor Betalen per MB ziet staan dat je hebt gekozen voor 'mobiel internetten tegen het standaard tarief'? Dat betekent namelijk niet dat je opeens meer gaat betalen per MB, maar dat je niet hebt gekozen voor een internetbundel en dus het standaard tarief per MB betaalt. In jouw geval is dat dus 0,05 euro per MB. Sorry als het voor wat verwarring zorgt! Mocht je iets anders zien staan, kun je dan aangeven waar je ziet staan dat je meer betaalt per MB? Kun je daar een printscreen van maken en hier plaatsen? Mocht het verkeerd vermeld staan, dan ga ik er uiteraard voor zorgen dat dit aangepast wordt!

Ik zie jouw reactie graag tegemoet!

Reageer