Beantwoord

Prijzen surprise

• 26 februari 2017
  • 3 reacties
  • 164 Bekeken

Reputatie 2
Gaan de echte prijzen er ook echt uit?? Ik waardeer elke maand op en dat al jaren!! Ik krijg altijd helaas..... En dan kies ik maar weer mb 's als troostprijs die na 7 dagen weer verlopen... Zijn er daadwerkelijk mensen die een reisje winnen? Een tv? Enz. Ik heb btw ook 9 vd 10 keer zelfs die extra sleutel.... Hoe kan het dat ik nog nooit een echte prijs heb gewonnen? Hoe wordt dat gekozen??
icon

Beste antwoord door Friesian_1 26 februari 2017, 11:25

Hoi shirley4.

Ik heb zelf ook nog nooit iets gewonnen, maar..! Surprise staat voor verassing, als de verassing wordt verraden dan ben je niet meer verrast door de verassing en dat is geen leuke surprise. Kun je het een beetje volgen? ;)

Natuurlijk zijn er prijswinnaars, net als bij de loterij met de rode vrachtwagen. 🙂 Wil niet zeggen dat ze bij iedereen met een lot aan de deur staan met een grote cheque of een vet scheurijzer.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi shirley4.

Ik heb zelf ook nog nooit iets gewonnen, maar..! Surprise staat voor verassing, als de verassing wordt verraden dan ben je niet meer verrast door de verassing en dat is geen leuke surprise. Kun je het een beetje volgen? ;)

Natuurlijk zijn er prijswinnaars, net als bij de loterij met de rode vrachtwagen. 🙂 Wil niet zeggen dat ze bij iedereen met een lot aan de deur staan met een grote cheque of een vet scheurijzer.
Reputatie 2
Jammer dat hier nooit op gereageerd is vanuit t-mobile....
Reputatie 4
Hoi Shirley,

Heb je inmiddels wel een andere leuke prijs gewonnen?

Uiteraard zijn er ook klanten die fysieke prijzen winnen. Zo hebben we een tijd geleden een scooter weggegeven! Iedereen maakt er kans op, dus ook jij!

Blijf meespelen met PrePaid Suprise en wie weet ben jij de gelukkige in de toekomst. :D

Reageer