Beantwoord

Privacy instellingen

• 2 februari 2020
  • 4 reacties
  • 260 Bekeken

Ik wil van de reclame via SMS af, maar de instellingen zijn al tijden niet aan te passen.Ik heb Prepaid van t-mobile. Voor een telecom firma moet dit toch een peuleschil zijn om dit in orde te hebben. Ik kan niets anders bedenken dan dat dit opzet is.

m.vr.gr.

icon

Beste antwoord door Hajar 3 februari 2020, 14:27

Hi @AlyZo 

Ik zie dat je nog niet geregistreerd bent en momenteel ervaren wij technische problemen waardoor je niet kan registreren. ik kan daardoor je privacy instellingen niet wijzigen in het systeem. Excuses voor het ongemak! Voor nu kan ik je alleen om geduld vragen. Zodra het is opgelost kunnen wij het wijzigen. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @AlyZo 

Dit is absoluut geen opzet. Bij een abonnement zijn alle privacy instellingen gewoon zelf te wijzigen, het is enkel bij prepaid een issue dat het niet lukt, hier wordt naar gekeken volgens mij maar voor nu zou een Moderator dit voor je kunnen doen dus wacht hun reactie even af. Ze reageren meestal binnen de 24/48 uur.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @AlyZo 

Ik zie dat je nog niet geregistreerd bent en momenteel ervaren wij technische problemen waardoor je niet kan registreren. ik kan daardoor je privacy instellingen niet wijzigen in het systeem. Excuses voor het ongemak! Voor nu kan ik je alleen om geduld vragen. Zodra het is opgelost kunnen wij het wijzigen. 

Reputatie 2
Badge

Misschien een omweg, maar als je die smsjes echt zo irritant vind kan je er ook op een andere manier vanaf komen

Lees deze artikel (wel in het engels):

https://www.digitaltrends.com/mobile/how-to-block-text-messages-in-ios-and-android/ Daar staat uitgelegd hoe je bepaalde nummers/smsjes kan filteren.

Eventueel dat je er wat aan hebt.

petertje20,

Bedankt, dit ga ik eens bekijken

Reageer