Beantwoord

Privacy instellingen wijzigen voor prepaid


"Helaas, door een technische storing is deze pagina niet beschikbaar. Alsnog je privacy-instellingen aanpassen? Log in op My T-Mobile."

Deze melding krijg ik nu al een halfjaar wanneer ik als prepaid-klant probeer alle privacy instellingen op ‘NEE’ te zetten. Vind het erg slordig dat dit niet wordt opgelost en hoop dat jullie dit snel voor mij aan kunnen passen.

icon

Beste antwoord door Hajar 6 april 2020, 11:17

Hi @JasperL 

Geen zorgen! Ik heb zojuist je privacy instellingen gewijzigd en alles op Nee gezet. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens!

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Inderdaad, deze storing is er wel al heel lang en het rare is dat je met een abonnement gewoon toegang hebt tot de privacy instellingen zonder enige problemen.

De moderators kunnen dit aanpassen voor prepaid aansluitingen maar ik denk dat je pas maandag een reactie kan verwachten vanwege het weekend.

Reputatie 2
Badge

Zo dit duurt dan inderdaad wel bizar lang zeg :sweat_smile:

Ik vraag mij af of dit zelf niet in strijd is met de wet, volgens mij moet je dit namelijk ten alle tijden kunnen uitschakelen….

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JasperL 

Geen zorgen! Ik heb zojuist je privacy instellingen gewijzigd en alles op Nee gezet. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens!

Hoi Hajar,

Dank voor de aanpassing. Kunnen jullie nog aangeven waarom deze bug niet opgelost wordt? Ik zie op het forum dat een hoop mensen hier hinder van ondervinden. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JasperL 

Graag gedaan! Onze specialisten zijn er mee bezig en in de tussentijd proberen wij dit handmatig voor klanten op te lossen die dit graag willen wijzigen. 

Ik ben enorm teleurgesteld dat ondanks dat ik dacht vanaf deze week geen sms reclame meer zou krijgen, ik ondertussen toch alweer 2 sms'jes gehad heb. Een van prepaid surprise, die moest ik blijkbaar apart stoppen, dat heb ik gedaan.

Toch kreeg ik vandaag weer een sms met een prepaid aanbieding. Erg vervelend dat het zoveel moeite kost om hiervan af te komen.

Los dit aub op want ik wil GEEN aanbiedingen meer van T-mobile ontvangen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi Jasper,

Dat zou inderdaad niet moeten want ik heb commerciële sms uitgezet. Kun je mij een exacte datum en tijdstip geven waarop je dit hebt ontvangen? Dan zet ik dit door naar onze specialisten. Ik wens je een fijn paasweekend. 

Dat was gisteren 10 april om 12:49, een sms over 100MB gratis bij activeren van een bundel.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JasperL 

Ik heb even overlegd met een specialist en zou je eens het code woord AFMELDEN kunnen sms’en naar 1616? Daarmee zou het opgelost moeten zijn. Laat je even weten of het werkt?

Dit heb ik net gedaan. Ongelooflijk dat het dan weer 10 werkdagen kan duren voordat dit verwerkt is… (kreeg ik sms bericht over). Laten we hopen dat dit de laatste handeling is die ik uit hoef te voeren om van die reclames af te komen. Misschien een idee om die bug op de website wat meer prioriteit te geven zodat klanten dit met enkele klikjes snel op kunnen lossen? 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JasperL 

Ik geef echt alle feedback door dus hoop inderdaad dat het snel wordt opgelost!

Zojuist weer een sms gehad 19 mei om 13:49: ‘We hebben je gemist.. je hebt al een tijdje niet meer opgewaardeerd, daarom geven we jou een BONUS.’ 

Hoe vaak moet ik nog aangeven dat ik geen reclame meer wil ontvangen… Enorm vermoeiend dat dit maar niet fatsoenlijk opgelost kan worden. Hopelijk lossen jullie op dat dit nu ECHT een keer de laatste was.

Reputatie 6
Badge +4

Hi @JasperL

Excuses voor het ongemak. Wat gek dat het nu nog steeds niet is opgelost, het lijkt erop dat we hier wat dieper in moeten duiken! Ik heb zojuist een onderzoek laten starten voor jou. Onze specialisten gaan hier mee aan de slag, zodra er een oplossing is gevonden nemen zijn persoonlijk contact op met jou. Houd er rekening mee dat hier een aantal dagen overheen kunnen gaan. Hopelijk wordt je in de tussentijd niet lastig gevallen door onze reclame sms berichten. Mocht ik je op dit moment nog ergens anders mee kunnen helpen, laat je het dan weten? Ik help je graag! :smiley:

Jammer dat ik in de tussentijd nog niks gehoord heb EN dat ik inmiddels weer een sms reclame heb gehad, vandaag om 14:40. Het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn….

Reputatie 6
Badge +4

Hi @JasperL 

Op de achtergrond zijn onze specialisten hard voor je bezig! Om het goed op te lossen, kan hier wat tijd overheen gaan. Geen zorgen, zodra het onderzoek is afgerond zullen mijn collega’s contact opnemen met jou! :smile:

Reageer