Beantwoord

Privacyinstellingen: nog steeds niet aanpasbaar

  • 20 juni 2019
  • 7 reacties
  • 932 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik las van een forumlid op dit subforum een vraag over het niet mogelijk zijn van aanpassen privacyinstellingen. Deze vraag werd zo'n 3 weken geleden gesteld. Vandaag probeerde ik ook deze instellingen te wijzigen via de browser, en dit blijkt opnieuw, of nog steeds niet mogelijk.

Wanneer kan verwacht worden dat deze *voor een klant behoorlijk relevante* instellingen wél aanpasbaar worden?

Navigatie op de website: Mijn gegevens & instellingen -> Overige instellingen -> Privacy instellingen. Na enkele schuifjes aan dan wel uit zetten, en de button opslaan klikken, krijg ik terug:
"Helaas, door een technische storing is deze pagina niet beschikbaar. Alsnog je privacy-instellingen aanpassen? Log in op My T-Mobile."

Graag wat aandacht voor dit probleem.

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Hajar 21 juni 2019, 11:08

Hi svdg1,

Wij ervaren momenteel wat hick-ups met ons systeem. We zijn hard bezig om alles goed werkend te krijgen. Excuses voor het ongemak dat je nu geen wijziging kan doorvoeren. We hopen dit snel opgelost te hebben!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi svdg1,

Wij ervaren momenteel wat hick-ups met ons systeem. We zijn hard bezig om alles goed werkend te krijgen. Excuses voor het ongemak dat je nu geen wijziging kan doorvoeren. We hopen dit snel opgelost te hebben!
Inmiddels ruim twee weken geleden gemeld, maar nog geen oplossing. "Hick-up" of niet, toch jammer dat er zo weinig aandacht lijkt te zijn voor iets wat de rechten van de consument aangaat.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Svdg1,

Wij nemen dit wel degelijk serieus! Het spijt mij dat het allemaal wat langer duurt dan wij ook zelf hadden gehoopt. Ik heb jouw specifieke case doorgezet naar onze IT-specialisten, in de hoop er wat meer vaart achter te zetten!
Net geprobeerd, maar wijzigen privacy instellingen werkt nog steeds niet. Hoe lang gaat dit nog duren??
Reputatie 7
Badge +20
Hi @SylviaNoelle

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je een PrePaid aansluiting hebt. Wat voor wijzigingen wil je precies doorvoeren, want sommige instellingen kunnen wij alleen in het systeem wijzigen. Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen.
Wat is de prioriteit om dit op te lossen? Privacysettings zijn al langere tijd niet aan te passen. WIl niet dat mijn dochter benaderd wordt alleen maar omdat de settings niet aan te passen zijn. Ook het registreren van een sim op naam werkt al weken niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mike,

Kun je ook aangeven wij wijziging je graag wilt doorvoeren? Dan kan ik je beter helpen. Sommige instellingen kunnen alleen wij aanpassen. Je geeft ook aan dat het registreren van de simkaart niet werkt. Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van de iban (als het om een abonnement gaat)? Dan kijk ik krijg graag met je mee!

Reageer