Beantwoord

Privacyinstellingen: nog steeds niet aanpasbaar

  • 20 juni 2019
  • 23 reacties
  • 1246 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik las van een forumlid op dit subforum een vraag over het niet mogelijk zijn van aanpassen privacyinstellingen. Deze vraag werd zo'n 3 weken geleden gesteld. Vandaag probeerde ik ook deze instellingen te wijzigen via de browser, en dit blijkt opnieuw, of nog steeds niet mogelijk.

Wanneer kan verwacht worden dat deze *voor een klant behoorlijk relevante* instellingen wél aanpasbaar worden?

Navigatie op de website: Mijn gegevens & instellingen -> Overige instellingen -> Privacy instellingen. Na enkele schuifjes aan dan wel uit zetten, en de button opslaan klikken, krijg ik terug:
"Helaas, door een technische storing is deze pagina niet beschikbaar. Alsnog je privacy-instellingen aanpassen? Log in op My T-Mobile."

Graag wat aandacht voor dit probleem.

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Hajar 21 juni 2019, 11:08

Hi svdg1,

Wij ervaren momenteel wat hick-ups met ons systeem. We zijn hard bezig om alles goed werkend te krijgen. Excuses voor het ongemak dat je nu geen wijziging kan doorvoeren. We hopen dit snel opgelost te hebben!
Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi svdg1,

Wij ervaren momenteel wat hick-ups met ons systeem. We zijn hard bezig om alles goed werkend te krijgen. Excuses voor het ongemak dat je nu geen wijziging kan doorvoeren. We hopen dit snel opgelost te hebben!
Inmiddels ruim twee weken geleden gemeld, maar nog geen oplossing. "Hick-up" of niet, toch jammer dat er zo weinig aandacht lijkt te zijn voor iets wat de rechten van de consument aangaat.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Svdg1,

Wij nemen dit wel degelijk serieus! Het spijt mij dat het allemaal wat langer duurt dan wij ook zelf hadden gehoopt. Ik heb jouw specifieke case doorgezet naar onze IT-specialisten, in de hoop er wat meer vaart achter te zetten!
Net geprobeerd, maar wijzigen privacy instellingen werkt nog steeds niet. Hoe lang gaat dit nog duren??
Reputatie 7
Badge +20
Hi @SylviaNoelle

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je een PrePaid aansluiting hebt. Wat voor wijzigingen wil je precies doorvoeren, want sommige instellingen kunnen wij alleen in het systeem wijzigen. Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen.
Wat is de prioriteit om dit op te lossen? Privacysettings zijn al langere tijd niet aan te passen. WIl niet dat mijn dochter benaderd wordt alleen maar omdat de settings niet aan te passen zijn. Ook het registreren van een sim op naam werkt al weken niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mike,

Kun je ook aangeven wij wijziging je graag wilt doorvoeren? Dan kan ik je beter helpen. Sommige instellingen kunnen alleen wij aanpassen. Je geeft ook aan dat het registreren van de simkaart niet werkt. Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van de iban (als het om een abonnement gaat)? Dan kijk ik krijg graag met je mee!
Dag, ook ik heb bovenstaande problemen met het wijzigingen van de privacy-instellingen (betreft PrePaid abonnement). Graag hoor ik hoe ik alles op 'Uit' kan zetten.
Ook ik probeer al maanden alle privacy instellingen uit te zetten. Wordt gek van alle sms'jes en vind het ook niet nodig dat mijn gegevens geanalyseerd worden. Iedere keer weer de teleurstellende melding dat het momenteel niet mogelijk is de instellingen aan te passen. Kan ik via deze weg tenminste geholpen worden? Bij voorbaat dank.
Ook kun je vanaf juni je prepaid simkaart niet meer registreren. Zou snel worden opgelost. Het is inmiddels september maar geen oplossing nog steeds niet mogelijk
Reputatie 2
Badge +1
Hoi @Eveline8,

Dat verloopt zo te lezen niet helemaal soepel. Ik ga je helpen! Wil je mij een privébericht sturen met je mobiele nummer? Laat je ook even weten welke wijzigingen je wilt aanbrengen? Dan ga ik alles voor je regelen!

Hi @MoonWencke,

Sorry dat je hier al even mee bezig bent. De volgende keer mag je ons direct een bericht sturen als het niet werkt zodat we je kunnen helpen. Ik heb in ieder geval alle instellingen voor je uitgezet en je ontvang nu geen berichten meer van ons! Binnen nu en 48 uur kun je de wijzigingen terugzien in je My T-Mobile account. Helemaal geregeld dus zo!

Hoi @Mieke123456789,

Wil je even een kijkje nemen in dit topic: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-prepaid-353/info-registratie-prepaid-en-promotietegoed-5-00-314858? Je vindt hier precies welke stappen je kunt doorlopen om je PrePaid simkaart te registreren. Dan moet het goed komen!
Bedankt voor de informatie.
Dit maakt het een stuk makkelijk.

Groetjes Mieke
Ik probeer sind het begin van het jaar ook mijn 'Privacy Instellingen' te wijzigen, maar nog steeds krijg ik dezelfde foutmelding. Wat moet ik doen ?
Helaas zijn mijn privacy instellingen nog steeds niet aangepast. Ondanks een PB blijkt het om de een of andere reden niet mogelijk te zijn.
Reputatie 7
Badge +20
@Rvink Ik zie dat je simkaart is geregistreerd dus je zou wel de privacy instellingen kunnen wijzigen? Wat probeer je precies te wijzigen en welke foutmelding krijg je te zien? Kun je daar een screenshot van delen dan kijken wij graag met je mee!

@mikebrouwer is het gelukt om de simkaart te registreren?Je kan pas je privacy instellingen wijzigen als je simkaart is geregistreerd. Ik hoor graag van je!
Het is nu September en het is nog steeds niet mogelijk om de gegevens aan te passen... Ik heb maar de klantenservice gebeld om het uit te laten zetten..
@Hajar Ik probeer om de aanbiedingen via SMS uit te zetten, als ik op "Wijzigingen opslaan" klik krijg ik de foutmelding. Er wordt geopperd om in te loggen, maar dat ben ik al.

@Hajar Ik probeer om de aanbiedingen via SMS uit te zetten, als ik op "Wijzigingen opslaan" klik krijg ik de foutmelding. Er wordt geopperd om in te loggen, maar dat ben ik al.


Klantenservice heeft het voor mij uitgezet alleen staan bij mij alle vinkjes nog op "aan", dus ik moet ze op hun woord geloven nu. : ' )
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Rvink

Ik heb ze voor jou ook handmatig uitgezet. Het moet binnen 24 uur verwerkt worden dus ik verwacht dat je ze na morgen niet meer ontvangt Hopelijk is hiermee alles naar wens!
@Hajar

Bedankt voor de service.
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan @Rvink 😊

Beste, zelfde probleem hier. Kunnen jullie voor mij de sms-reclameberichten van t-mobile uitzetten?

Vriendelijke groet Frank

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mob Eel,

Dit wil ik graag voor je regelen, maar ik zie dat jouw registratie nog niet gedaan is. Ik kan om die reden dan ook niet de reclameberichten blokkeren, alleen alle berichten. Op dit moment is zelf registreren via My T-Mobile niet mogelijk, maar als je mij een privébericht met naam, volledig adres en geboortedatum stuurt, zorg ik dat het allemaal geregeld wordt!

Reageer