Beantwoord

Probleem 4G doet het niet

• 23 juli 2018
  • 2 reacties
  • 9009 Bekeken

Hey allen,

Sinds een tijdje doet mijn 4G het niet meer als ik het aanklik. Ik ben heel internet rond gegaan of het wellicht aan mijn toestel instellingen lag (Samsung Galaxy S5), maar niet veel wijzer geworden.

Wellicht dat hier het probleem verholpen kan worden. Ik heb een Prepaid abonnement met voldoende beltegoed. Mobiele gegevens heeft het altijd op en top gedaan, begrijp niet precies waarom die het nu niet doet.

Groeten,
icon

Beste antwoord door Hajar 24 juli 2018, 10:20

Hi DJ,

Wat goed dat je zelf al rond hebt gekeken naar oplossingen. Ik denk ook graag met je mee! Heb je je toestel al opnieuw gestart en heb je 4G al handmatig geselecteerd in je toestel? Dat doe je als volgt; Ga naar instellingen > Meer netwerken > Mobiele netwerken > Netwerk modus>4G. Als dat niet werkt zou je dan je netwerk instellingen kunnen herstellen en opnieuw 4G selecteren? Het herstellen doe je als volgt;

Apps
Instellingen
Mobiele netwerken
Namen toegangspunten
Meer
Standaard instellingen
Resetten

Zou je ook je simkaart in een ander toestel kunnen testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt. Ik hoor graag van je! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi DJ,

Wat goed dat je zelf al rond hebt gekeken naar oplossingen. Ik denk ook graag met je mee! Heb je je toestel al opnieuw gestart en heb je 4G al handmatig geselecteerd in je toestel? Dat doe je als volgt; Ga naar instellingen > Meer netwerken > Mobiele netwerken > Netwerk modus>4G. Als dat niet werkt zou je dan je netwerk instellingen kunnen herstellen en opnieuw 4G selecteren? Het herstellen doe je als volgt;

Apps
Instellingen
Mobiele netwerken
Namen toegangspunten
Meer
Standaard instellingen
Resetten

Zou je ook je simkaart in een ander toestel kunnen testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt. Ik hoor graag van je! 🙂
Hi Hajar,

Bedankt voor de hulp! Het resetten in combinatie met telefoon opnieuw opstarten heeft gewerkt. Toch vraag ik mij af wat nou uiteindelijk het probleem was, aangezien na de reset en opnieuw opstarten de instellingen exact hetzelfde stonden als voorheen.

Toch super bedankt voor de hulp!

Reageer