Beantwoord

Probleem Prepaid Suprise spel

• 27 november 2016
  • 6 reacties
  • 220 Bekeken

hallo, opde site is een error wilde een spel spelen kreeg niet de normale over zicht kon niet zien welk object ik moest zoeken en het telde al af later stond die al op nul en het spel was al gespeeld terwijl ik niks kon doen om zelf mee spelen.en vreemde was dat ik ineens myn telf email huis adres moest intypen dat het helaas mislukt maar toch kado!! thuis verstuurd kreeg. Toen paar regels verder op stond helaas eror op desite.Toen probeer ik het spel opnieuw te doen stond er weer helaas probleem/error opde site.Kan ik nu wel of niet opnieuw spelen?
icon

Beste antwoord door David 28 november 2016, 14:45

Hey Sleutelly,

Heb je ondertussen al geprobeerd om nog eens te spelen? Je kunt gewoon proberen of het lukt! Ik zie geen bericht terug dat je het spel nog een keer gespeeld hebt.

Zou je kunnen aangeven van welke internetbrowser je gebruik maakt en welke foutmelding je kreeg? Speelde je op de computer, tablet of telefoon? Kun je anders eens een andere browser proberen om het spel te spelen? Dus in plaats van bijvoorbeeld Internet Explorer Google Chrome. Als je het spel via de computer speelt, dan kan het ook handig zijn om de cookies even te verwijderen.

We horen graag of het uiteindelijk toch nog gelukt is en anders welke browsers en apparaten je hebt geprobeerd! 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Sleutelly,

Heb je ondertussen al geprobeerd om nog eens te spelen? Je kunt gewoon proberen of het lukt! Ik zie geen bericht terug dat je het spel nog een keer gespeeld hebt.

Zou je kunnen aangeven van welke internetbrowser je gebruik maakt en welke foutmelding je kreeg? Speelde je op de computer, tablet of telefoon? Kun je anders eens een andere browser proberen om het spel te spelen? Dus in plaats van bijvoorbeeld Internet Explorer Google Chrome. Als je het spel via de computer speelt, dan kan het ook handig zijn om de cookies even te verwijderen.

We horen graag of het uiteindelijk toch nog gelukt is en anders welke browsers en apparaten je hebt geprobeerd! 🙂
Hallo speelde het spel op de pc op Google chrome net nieuwe poging gedaan nu kwam wel normaal beeld en kon wel zien wat ik moest zoeken.nu is het wel gelukt .
Het is opgelost dankje wel
Reputatie 7
Badge +20
Hi sleutelly,

Wat fijn dat je probleem is opgelost! Heb je een van de tips van David uitgeprobeerd of werkte het vanzelf weer? Ik wens je in ieder geval veel plezier met het spelen van het PrePaid Surprise spel! 🙂
werkte vanzelf ineens wel de volgende dag later pas
Reputatie 7
Badge +20
werkte vanzelf ineens wel de volgende dag later pas Haha dat is fijn! Thanks voor de terugkoppeling! :8

Reageer