Vraag

Problemen met sleutels bij PrePaid Surprise Spel

• 19 september 2016
  • 20 reacties
  • 317 Bekeken

19sept 2016 ik heb net 2 sleutels gekregen by het spel maar na de 1ste sleutel geopend te hebben kon ik niet meer
terug de 2de sleutel te openen.kunnen jullie my helpen om als nog de 2de sleutel te openen

7687 was de code
gr

20 reacties

hoi,
welkom op het forum,

welk spel bedoel je?
sleutelly bedoelt het prepaid surprise spel.
ja inderdaad prepaid surprise spel. daar kan je sleutels winnen en dan vervolgens kiezen uit btg of 20sms of internet min had 2 sleutels gekregen kon maar 1openen de andere versprong op de site waardoor ik niet terug kon want de site starte opnew en dus code geen 2de keer geldig om als nog te openen.wie o wie kan me daarby helpen?
Ik denk dat dat een vraag wordt voor de T-Mobile Moderators, misschien voor de technische dienst. Je kunt binnen 48 uur een reactie van 1 van de T-Mobile Moderators verwachten. 🙂
OK ben benieuwd
of je vraag hier stelen
klik hier
Dat gaat over bundels die je zelf kan aan vullen niet over het spel met de sleutel s die ik bedoel. Maar aardig bedoeld.
hoi

dan hier https://prepaidsurprise.t-mobile.nl/promo/
er staat daar een mogelijkheid om je code op te vragen.
Thnx net geprobeerd maar helaas ging wat mis op de site.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sleutelly,

Ai, dat is inderdaad geen leuke verrassing! Ik heb even gekeken of ik een nieuwe speelcode voor je kan opvragen. En dat is mogelijk! Je ontvangt binnen een paar dagen een nieuwe code. Alvast veel speelplezier!

Nog even iets anders: ik zie dat je jouw prepaid nog niet hebt geregistreerd. Als je via deze pagina via de knop 'registreren' jouw gegevens achterlaat, ontvang je 5 euro beltegoed gratis. Altijd leuk meegenomen toch? :)

Als je nog aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag!
Ok thnx ben benieuwd.+vreemd want ik ben wel geregistreerd zover ik weet.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sleutelly,

Ik had net het bericht hierboven aangepast, omdat ik al direct antwoord had gekregen van mijn collega. Had je die al gelezen (dat je de speelcode toegestuurd krijgt)? 🙂
Wat betreft de registratie: ik zie wel een e-mailadres staan, maar verder geen gegevens. Heb je misschien destijds alleen jouw e-mailadres doorgegeven?

Laat je het even weten als je de nieuwe speelcode hebt ontvangen?
Thnx Ok das prima benieuwd wanneer code komt deze week. Hopen dat dit keer wel lukt.
Tot nu toe geen nieuwe code gehad
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sleutelly,

Dat kan kloppen. Het duurt namelijk enkele dagen voordat je hem ontvangt. 🙂
dankje heb de code gekregen en ondanks vreemde error na het spel by het klikken op de sleutel kwam vreemd teken waardoor je niet goed kon zien welke sleutel je kreeg.Des ondanks toch nog gelukt,sleutel te kunnen gebruiken.Opgelost.
Reputatie 7
Badge +20
Hi sleutelly,

Aah super dat je de code hebt ontvangen en dat je alsnog het spel hebt kunnen spelen. 😃
Hier heb ik ook last van, zou ik ook een nieuwe code kunnen krijgen?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Anouk,

Ah, balen dat ook jij hier last van hebt. Sorry voor het ongemak.

Ik heb het ook voor jou gelijk doorgezet naar onze collega die hiervoor verantwoordelijk is. Zij gaan er voor zorgen dat jij binnenkort ook de code gaat ontvangen.
Hoi Issam bedankt voor je antwoord, het is nu wel goed gegaan 🙂

Reageer