Beantwoord

PUK code

• 30 mei 2019
  • 3 reacties
  • 659 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb een simkaart waarvan de pincode is geblokkeerd ik heb alleen nog mijn simkaart met simkaartnummer, het bijbehorende telefoonnummer weet ik niet meer. het was vroeger een prepaid simkaart. Maar goed nu mijn vraag ik zou graag willen dat ik de bijbehorende pukcode kan aanvragen om deze simkaart te ontgrendelen. Bestaat er een manier hoe ik dit mogelijk kan maken?

Ps het gaat niet om t nummer weer te activeren. Ik wil alleen een nummer uit me contactenlijst hebben, van groot belang! #Familiereünie

alvast bedankt en vriendelijke groet

Safouane
icon

Beste antwoord door Jaimy 30 mei 2019, 14:14

Hoi Safouane,

Wat leuk dat jullie een familiereünie organiseren!

Wat betreft je simkaartje zou ik ten eerste moeten proberen of het me lukt om een pukcode te verkrijgen als het simkaartje al inactief is, maar ten tweede moet ik een volledige ID-check doen vanwege de wet op e privacy. Dat betekent dat ik ook het 06-nummer nodig heb om er überhaupt iets over op te zoeken, anders verbreek ik de privacy-regels. Weet je deze op geen enkele manier meer te achterhalen?

Let me know!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Safouane,

Wat leuk dat jullie een familiereünie organiseren!

Wat betreft je simkaartje zou ik ten eerste moeten proberen of het me lukt om een pukcode te verkrijgen als het simkaartje al inactief is, maar ten tweede moet ik een volledige ID-check doen vanwege de wet op e privacy. Dat betekent dat ik ook het 06-nummer nodig heb om er überhaupt iets over op te zoeken, anders verbreek ik de privacy-regels. Weet je deze op geen enkele manier meer te achterhalen?

Let me know!
he Jaimy,

bedankt voor t reageren op Mn vraag, yes zou geweldig zijn als ‘t lukt.
ik ben aan t kijken in oude BlackBerry’s of ik dat nummer kan terug vinden. Legitimatie is geen probleem kan ik eventueel op sturen zodra ik wat heb neem ik contact op!

ps mocht t niet lukken kan ik verder komen met alleen legitimatie en simkaart/simkaartnummer ?

Vriendelijke groet,

Safouane
Reputatie 7
Badge +20
Hi Safouane,

Het telefoonnummer is wel verreweg het handigste, maar anders kunnen we het ook op die manier aanpakken. Misschien moeten we dan nog wat extra gegevens checken, maar dat zien we ter zijner tijd wel!

Reageer