Beantwoord

Registratie simkaart mislukt

  • 1 april 2018
  • 1 reactie
  • 1427 Bekeken

Mijn moeder heeft een telefoon die ze uitsluitend heeft voor eventuele noodgevallen en dit toestel wordt dus vrijwel nooit gebruikt. Vorige maand heeft zij nog €10 beltegoed op haar prepaid kaart gestort (waar nu dus totaal zo’n €26 op staat), maar nu geeft haar toestel de melding registratie simkaart mislukt. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 1 april 2018, 16:51

Hoi wendyclear.

Op welke manier is er opgewaardeerd? Is de simkaart in de afgelopen 6 maanden wel gebruikt om mee te bellen, sms'en of internetten?

Je kunt een kruistest uitproberen, dan test je de simkaart in een ander toestel en een andere simkaart in haar toestel. Als de simkaart in een ander toestel ook niet werkt, is 'ie mogelijk gedeactiveerd door 'inactief gebruik'. Het kan ook zijn dat 'ie gewoon defect of beschadigd is geraakt.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi wendyclear.

Op welke manier is er opgewaardeerd? Is de simkaart in de afgelopen 6 maanden wel gebruikt om mee te bellen, sms'en of internetten?

Je kunt een kruistest uitproberen, dan test je de simkaart in een ander toestel en een andere simkaart in haar toestel. Als de simkaart in een ander toestel ook niet werkt, is 'ie mogelijk gedeactiveerd door 'inactief gebruik'. Het kan ook zijn dat 'ie gewoon defect of beschadigd is geraakt.

Reageer