Beantwoord

Saldo gaat zomaar omlaag

• 17 april 2019
  • 2 reacties
  • 1201 Bekeken

Hoe komt het dat mijn saldo zomaar omlaag gaat zonder ik het heb gebruikt
icon

Beste antwoord door David 18 april 2019, 11:30

Hi @Markrar,

Ik heb jouw username gelijk aangepast, want zoals @pipodeclown_2 ook aangeeft, kan iedereen meelezen en jouw 06-nummer in zo'n geval mis- of gebruiken. Houd er dus rekening mee dat je geen privégegevens in openbare berichten plaatst.

Op jouw aansluiting zie ik geen bijzonderheden terug, er wordt af en toe een SMS verzonden en daar wordt €0,15 per bericht voor in rekening gebracht. Verder zie ik echter geen andere kosten terug. Als je iets anders ziet, zou je dan kunnen aangeven wat deze kosten zijn waar je naar refereert? Misschien kunnen we aan de hand daarvan bekijken wat je precies bedoelt.

We horen het graag van je!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Welke dienst heb je het dan over? Mobiel internet? Prepaid?
Verder zou ik even een T-Mobile moderator verzoeken je forum naam aan te passen, voordat je telefoonnummer door kwaadwillenden van dit openbare wordt opgepikt en misbruikt voor bijvoorbeeld spamlijsten of frauduleuze telefoontjes.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Markrar,

Ik heb jouw username gelijk aangepast, want zoals @pipodeclown_2 ook aangeeft, kan iedereen meelezen en jouw 06-nummer in zo'n geval mis- of gebruiken. Houd er dus rekening mee dat je geen privégegevens in openbare berichten plaatst.

Op jouw aansluiting zie ik geen bijzonderheden terug, er wordt af en toe een SMS verzonden en daar wordt €0,15 per bericht voor in rekening gebracht. Verder zie ik echter geen andere kosten terug. Als je iets anders ziet, zou je dan kunnen aangeven wat deze kosten zijn waar je naar refereert? Misschien kunnen we aan de hand daarvan bekijken wat je precies bedoelt.

We horen het graag van je!

Reageer