Beantwoord

Servicenummers bellen activeren met Prepaid

• 15 januari 2018
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

Net klant geworden bij Prepaid met nummerbehoud van een andere aanbieder.
Ik had hier gelezen dat je pas na € 20,- opwaardering naar servicenummers kunt bellen. Ik had € 5,- bonustegoed geactiveerd dus in totaal € 10,00 beltegoed. Alle opties in My T-mobile stonden gewoon op actief, en ik kon een 0800-nummer (gratis) en de servicelijn van Ziggo (0900-1884) bellen.
Beetje verwarrend. Geldt die opwaardeerregel misschien niet voor klanten die zijn overgestapt? Ik hoef zo niet nog eens € 10,- op te waarderen wat ik anders wel gedaan had...
icon

Beste antwoord door Hajar 17 januari 2018, 15:53

Hi Wesso,

Goed dat je het aangeeft. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je geen blokkade had waardoor je dus gewoon kan bellen naar servicenummers. Ik heb ook contact opgenomen met de afdeling die hierover gaat en zij gaan dit verder onderzoeken. We hebben namelijk ontdekt dat het proces met €20 niet helemaal goed verloopt. Als blijkt dat informatie op de pagina niet meer klopt dan zullen wij dat uiteraard aanpassen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Wesso,

Goed dat je het aangeeft. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je geen blokkade had waardoor je dus gewoon kan bellen naar servicenummers. Ik heb ook contact opgenomen met de afdeling die hierover gaat en zij gaan dit verder onderzoeken. We hebben namelijk ontdekt dat het proces met €20 niet helemaal goed verloopt. Als blijkt dat informatie op de pagina niet meer klopt dan zullen wij dat uiteraard aanpassen.

Reageer