Beantwoord

SIM activeren werkt niet.

  • 21 december 2019
  • 1 reactie
  • 199 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste community,

 

Een tijd geleden heb ik een nieuwe SIM ontvangen.

Door omstandigheden kan ik hem nu pas activeren.

Echter, ik krijg de volgende foutmelding:

 

Er is een technische fout opgetreden, probeer nogmaals de verificatiecode op te vragen. Excuses voor het ongemak.

 

Wie kan mij helpen?

 

Groetjes, Rhe.

icon

Beste antwoord door Hajar 22 december 2019, 11:54

Hi Rhe,

Ik wil je graag helpen. Kun je op de nieuwe simkaart zien of die nog geldig is? Kun je mij ook een privébericht sturen met je huidige nummer, naam, geboortedatum, adres en de simkaart-nummer van de nieuwe simkaart? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi Rhe,

Ik wil je graag helpen. Kun je op de nieuwe simkaart zien of die nog geldig is? Kun je mij ook een privébericht sturen met je huidige nummer, naam, geboortedatum, adres en de simkaart-nummer van de nieuwe simkaart? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen!

Reageer