Beantwoord

SIM-kaart activeren lukt niet, account nodig maar ontvang geen activatie-SMS

• 31 juli 2019
  • 10 reacties
  • 695 Bekeken

Ik heb een Prepaid SIM gekocht in de winkel maar het lukt me niet om deze te activeren.

Voor activeren heb je een My T-Mobile-account nodig, maar om dat goed te kunnen doen heb je een actief nummer nodig. Maar dat was nou juist nog niet actief want daarvoor hadden we de account nodig. Onlogisch systeem!

Wanneer ik nu het nummer invoer komt er zelfs te staan dat de account al bestaat bij het nummer, maar het is me nog nooit gelukt iets aan te maken. Ik weet dus de gegevens ook niet.

Wie kan me helpen dit op te lossen?? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Hajar 31 juli 2019, 13:50

Hi Sunkeeper,

Ik wil je graag verder helpen! Kun je mij je het nummer en simkaart nummer sturen in een privébericht? Dan kijk ik graag met je mee!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sunkeeper,

Ik wil je graag verder helpen! Kun je mij je het nummer en simkaart nummer sturen in een privébericht? Dan kijk ik graag met je mee!
Verstuurd!
Leuk dat dit allemaal als opgelost gemarkeerd staat, maar het probleem is nog onveranderd.

Prive berichten komt geen antwoord meer op. Telefonisch kan ik ook niet verder komen vanwege een technische storing.

Dermate slechte service ben ik niet van T-Mobile gewend.☹
Reputatie 2
Dus als ik het goed begrijp en ik koop nu een nieuwe simkaart kan ik daar de komende weken niet gebruik van maken?

Of werkt de simkaart wel dan gewoon of alleen het my t-mobile account niet?
De SIM-kaart werkt als in dat die op het netwerk aanmeldt en daarmee is die blijkbaar geactiveerd.

Maar ik kan niet opwaarderen of bellen/SMS/internet (beide kanten) of er een account mee aanmaken. Allemaal vanwege een “onbekende fout”. Ook de telefonische helpdesk loopt tegen die fout aan.

Ben dus benieuwd of iemand dit nog verholpen kan krijgen..
Reputatie 2
De SIM-kaart werkt als in dat die op het netwerk aanmeldt en daarmee is die blijkbaar geactiveerd.

Maar ik kan niet opwaarderen of bellen/SMS/internet (beide kanten) of er een account mee aanmaken. Allemaal vanwege een “onbekende fout”. Ook de telefonische helpdesk loopt tegen die fout aan.

Ben dus benieuwd of iemand dit nog verholpen kan krijgen..

Wow dat kan ik bijna niet geloven🤤Dat het dan ook nog weken kan duren voordat het opgelost is, eigenlijk te bizar voor worden.

Dus elke nieuwe prepaid klant zou dus nu niet kunnen opwaarderen en dus normaal gebruik maken van zijn/haar prepaid kaartje, en dat dus kan weken duren.

Maar mag ik vragen op welke manier je hebt geprobeerd optewaarden? alleen via my-t-mobile? of heb je het ook geprobeerd via 1244 of via sms?

Puur uit nieuwsgierigheid, want kan niet geloven dat ze dit zo weken laten zitten. in de meeste gevallen als iemand een prepaid kaartje koopt is het ook om meteen te kunnen gebruiken en niet weken later.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sunkeeper,

We ervaren momenteel problemen met het registreren van je adres. Het is een bekend probleem en onze PrePaid afdeling is hard bezig om het op te lossen. Je zou wel een My T-Mobile account moeten kunnen aanmaken. Kun je het nogmaals proberen ook met een andere browser zoals Chrome? Kun je de simkaart in een ander toestel testen en controleren of je dan wel kan bellen en gebeld worden? Dan kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt. Ik heb ook 5 euro tegoed toegevoegd om te controleren of je dan wel kan bellen.

Laat je even weten of het is gelukt? Ik hoor graag van je!
Privebericht verstuurd!
Bij deze een update dat de problemen verholpen zijn en alles nu werkt zoals het hoort.

Ik ben naar een T-Mobile winkel toe gegaan en deze heeft in hun systeem opgezocht of er iets te zien was, na wat zoeken bleek er nog een paar blokkades actief te zijn en die zijn verwijderd.

Dat heeft de problemen verholpen.

Dank aan iedereen voor de hulp!
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan!! 😊

Reageer