Beantwoord

Sim-kaart prepaid werkt niet

Reputatie 1
Goedemiddag,
Ik heb in de tmobile winkel een pre-paid kaartje gekocht voor mijn dochter. Ik heb deze in de telefoon gedaan, maar het kaartje werkt niet. Er staat op de telefoon 'Geen Service'. Ze kan er nu niet mee uitbellen en ik kan haar ook niet bellen.
Moet het kaartje op de een of andere manier nog geactiveerd worden?
icon

Beste antwoord door KiwiMc 15 mei 2019, 15:57

Hallo @Eeuwige Twijfelaar ,

Ja ik denk dat je die dan nog moet activieren. Dat kan via deze link: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/simkaart
Bekijk origineel

10 reacties

Hallo @Eeuwige Twijfelaar ,

Ja ik denk dat je die dan nog moet activieren. Dat kan via deze link: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/simkaart
Reputatie 1
Bedankt voor je reactie.
Het gaat om een Sim-kaart/Prepaid-kaart voor mijn dochter. Het is een nieuw prepaid kaartje met een nieuw telefoonnummer.
Als ik naar bovenstaande link ga, dan is deze gekoppeld aan mijn eigen sim-kaart van mijn telefoonnummer en abonnement. En die wou ik graag houden. 😁
Ah zo, ja ik snap dat je die graag wilt houden.

Dan moet je denk ik eerst even uitloggen, aangezien jou gegevens daar staan. Vervolgens kan je een nieuw account aanmaken en dan de simkaart activeren.

Het kan ook zijn dat je gewoonweg geen bereik hebt op de locatie waar je bent.
Reputatie 1
Ik heb het geprobeerd en eerst uitgelogd.
Ik krijg dan de melding dat het telefoonnummer, dat dus bij de pre-paid kaart hoort, nog niet bekend is.
Ik heb het kaartje echter vorige week vrijdag al gekocht.
Op het kaartje staat trouwens ook 'Use before 01-04-2019' dus vraag me nu eigenlijk af of het kaartje überhaupt nog wel werkt.

Aan de ontvangst zal het niet liggen. Wij hebben hier in huis allemaal T-mobile en geen problemen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Eeuwige Twijfelaar,

Goed dat je samen met KiwiMc al het een en ander geprobeerd hebt! @KiwiMc, bedankt voor je hulp.

Het lijkt er inderdaad op dat het simkaartje verlopen is. Er zit namelijk een soort houdbaarheidsdatum op waarbinnen je het simkaartje moet activeren. Wat gek dat jou dit kaartje is verkocht. Heb je de kans om terug te gaan naar de betreffende T-Shop? Dan krijg je uiteraard direct een nieuwe. Laat het mij maar weten of dit gaat lukken!
Reputatie 7
Badge +19
Ben ik meteen alweer!

Er wordt intussen iets anders voor je geregeld, hoor! Je hoeft dus niet meer zelf langs de T-Shop. Er wordt een nieuw PrePaid kaartje naar jouw huis toegestuurd, dus die zie je heel snel in je brievenbus vallen.

Zo kan jouw dochter gelukkig snel van de PrePaid-kaart gebruikmaken. 😄
Reputatie 1
Aaah, hartstikke fijn!!
Ontzettend bedankt, ook namens mijn dochter.
Ze zal de brievenbus nauwlettend in de gaten houden. 😉
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan!! 😍
Reputatie 1
De pre-paid kaart is inmiddels binnen. Een heel erg blije dochter in huis en met de extra verassing erbij is haar en ons weekend al heel goed begonnen.
Nogmaals hartelijk dank voor de vriendelijke en snelle service!!😊
Reputatie 7
Badge +19
Yessss, geen dank!! Superleuk dat ze er blij mee is. 😁

Reageer