Beantwoord

Sim-kaart prepaid werkt niet

• 3 september 2019
  • 2 reacties
  • 683 Bekeken

Ik heb gister een prepaid sim gekocht.
In mijn ipad gestopt.
pin ingevuld en ik zie dat ik bereik heb van t-mobile.
Toch heb ik geen internet.

Ben ik nog een stap vergeten?

Ik lees dat ik hem moet activeren....
Maar als ik dat doe via de link die ik op dit forum gevonden dan werkt dat niet. Het sim nummer wordt rood met een melding.(Het ingevulde simnummer is hetzelfde als die van je huidige sim.)

Ik had ook al gevonden dat hij verlopen kan zijn. Jammer genoeg heb ik de verpakking niet bij de hand.

De klanten service van t-mobile is uiterst bedroevend geworden. Op facebook messenger al 2 uur geen reactie en twitter al een uur..... En iets anders behalve dit forum is er niet......
icon

Beste antwoord door Gioia 5 september 2019, 15:42

Goedemiddag @viking_hts,

Fijn om te lezen dat je bent geholpen. Is alles voor je opgelost en kun je internetten met de PrePaid simkaart? Weet trouwens dat we er altijd alles aan doen om je zo snel mogelijk te helpen. Onze Community, Facebook en Twitter kanalen zijn echter geen chat, we behandelen berichten op volgorde van binnenkomst, dat is wel zo eerlijk natuurlijk. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

2 reacties

De vraag is over. Heb al telefonish contact gehad
Reputatie 3
Badge +3
Goedemiddag @viking_hts,

Fijn om te lezen dat je bent geholpen. Is alles voor je opgelost en kun je internetten met de PrePaid simkaart? Weet trouwens dat we er altijd alles aan doen om je zo snel mogelijk te helpen. Onze Community, Facebook en Twitter kanalen zijn echter geen chat, we behandelen berichten op volgorde van binnenkomst, dat is wel zo eerlijk natuurlijk. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!

Reageer