Vraag

Sim Only omzetten naar PrePaid

• 11 september 2016
  • 7 reacties
  • 176 Bekeken

Ik wil mijn sim only omzetten per vervaldatum op 5 december naar prepaid met nummerbehoud uiteraard! Ik bel te weining voor sim-only!
Moet ik naar de winkel, waar ze dit ook pas voor mijn vrouw geregeld hebben? Of kan dit ook op deze manier?

7 reacties

Dit kan via de klantenservice vrij snel, of via het forum:

https://forum.t-mobile.nl/beeindigen-annuleren-428/contract-om-laten-zetten-naar-prepaid-242943?postid=1190517
Hoe gaat dat via het forum dan in zijn. Mijn app geeft aan dat ik het nu al kan regelen! Maar ik ben niet de jongste, en niet zo op de hoogte van deze materie.
  • Via het forum is het wachten op een moderator die je via een privebericht om je persoonlijke gegevens vraagt.
  • Met een belletje naar de klantenservice - 1200 - is het vrij snel geregeld, afhankelijk van de wachttijden. Als het goed is gaan deze gesprekken niet uit je bundel, maar je hebt toch al minuten over 🙂
  • Je kunt natuurlijk ook naar een winkel gaan als je een meer persoonlijker aanpak prefereert.
Thanks! Ik hou het dan wel op de T-Mobile winkel in ons stadje 😉
Reputatie 6
Badge +17
Hoi RichMaas,

Allereerst welkom op het forum!

Ik kan dit ook via het forum voor je regelen! Ik zie overigens wel dat je de afgelopen zes maanden gemiddeld 50 minuten per maand hebt gebeld en ook gemiddeld 31 sms'jes hebt verstuurd en wat MB's hebt verbruikt. Als ik het zo bereken zou je dan een stuk voordeliger uit zijn als je verlengd met een Basis Sim Only abonnement. Je krijgt nu bijvoorbeeld 250 MB + 50 minuten + 100 sms (24 maanden) voor 7,95 euro per maand. Als ik jouw gemiddelde verbruik op dit moment aanhoudt voor PrePaid kom je boven de 13,50 euro per maand uit. Uiteraard is de keuze aan jou 🙂 Maar ik dacht: ik laat het toch even weten. Dan weet je wat de opties zijn. Op deze pagina vind je de tarieven van PrePaid.

Uiteraard kan ik jouw abonnement over laten zetten na PrePaid zodra het abonnement is afgelopen. Je betaalt dan eenmalig 9,95 euro. Als je wilt dat ik 'm omzet naar PrePaid, kun je dan aangeven of je akkoord gaat met deze kosten?

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hoi Thalina,
Bedankt voor het uitzoeken. Ik het mijn contract inmiddels verlengt voor 2 jaar voor 7,95,- een mooie prijs, en ik heb er genoeg aan. TOP!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi RichMaas,

Dat is nog eens een leuk bericht 🙂 Wat tof dat je hebt verlengd! En mocht het in de toekomst toch te weinig blijken te zijn, dan kun je je bundels nog verhogen.

Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!

Reageer