Beantwoord

Simkaart geblokkeerd

• 29 januari 2019
  • 9 reacties
  • 803 Bekeken

Hoi T-mobile
Ik ben een paar maanden naar het buitenland geweest. Nu ben ik terug en is mijn prepaid simkaart ineens geblokkeerd en kan ik deze niet meer gebruiken. Het is niet perse een probleem om een nieuwe simkaart aan te vragen, maar ik zou heel graag mijn oude nummer behouden. Is dit mogelijk? Ik heb al geprobeerd om jullie te bellen, maar dat lukt niet als je geen t-mobile nummer hebt...
Groet Niki
icon

Beste antwoord door eric_2 29 januari 2019, 17:46

Als je 6 maanden de kaart niet meer gebruikt hebt is het over en uit met een prepaid kaart. Het nummer is ook definitief weg.Zie de website: https://www.t-mobile.nl/mobiel/prepaid

Weer kunnen bellen
Is jouw nummer gedeactiveerd omdat de aansluiting te lang niet is gebruikt? Dan kan dat niet teruggedraaid worden. Je tegoed is vervallen. Als je een nieuw T-Mobile PrePaid nummer wilt, kan je een nieuwe simkaart bestellen in onze online shop of langsgaan bij een T-Mobile Shop.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Als je 6 maanden de kaart niet meer gebruikt hebt is het over en uit met een prepaid kaart. Het nummer is ook definitief weg.Zie de website: https://www.t-mobile.nl/mobiel/prepaid

Weer kunnen bellen
Is jouw nummer gedeactiveerd omdat de aansluiting te lang niet is gebruikt? Dan kan dat niet teruggedraaid worden. Je tegoed is vervallen. Als je een nieuw T-Mobile PrePaid nummer wilt, kan je een nieuwe simkaart bestellen in onze online shop of langsgaan bij een T-Mobile Shop.
Ja dat snap ik en heb ik zelf ook kunnen vinden. Ik probeer in contact te komen met de klantenservice van T-mobile omdat ik op dit forum zag dat er mensen zijn bij wie het nummer hersteld is in soortgelijke gevallen.
Reputatie 7
Badge +18
@hiohgbkjy Even wachten tot er een moderator reageert morgen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Niki,

Wat Eric zegt klopt inderdaad. Je nummer is komen te vervallen door inactiviteit. Ik kan deze ook niet meer terughalen. Je kan gratis een nieuwe simkaart aanvragen op deze pagina. Ik hoop dat je zo verder komt!
Hoi Hajar,
Heel vreemd dat dit niet meer teruggehaald kan worden. Ik heb op dit forum gelezen dat dit voor andere klanten wel is gedaan en vind het nogal slechte service dat dit nu dan ineens niet kan. Ik was 8 jaar lang tevreden klant bij T-Mobile en ga nu overstappen en ergens anders een sim aanvragen.
Reputatie 3
Badge +2
Met prepaid moet je als klant goed in de gaten houden wat de houdbaarheid van de simkaart en de dienst is. Als je dit gemakkelijk wilt maken kun je een een goedkoop abonnement gebruiken. Jammer dat je bij je eigen fouten nu de provider de schuld geeft. Het verlopen van prepaid kaarten en nummers is bij elke provider een feit!
Eric, mijn bericht is duidelijk niet aan jou gericht, maar aan de klantenservice van T-Mobile dus ik vraag niet om jouw mening, maar je wil je er kennelijk graag mee bemoeien. Natuurlijk is het mijn eigen schuld dat de sim verlopen is en ja T-Mobile houdt zich aan de voorwaarden, maar dat neemt niet weg dat ik het slechte service vind of het nou in de voorwaarden staat of niet. Daarnaast zijn ze ook totaal onbereikbaar voor klanten met vragen. In plaats daarvan word ik haast verplicht om mijn vraag hier op een openbaar forum te delen.
Reputatie 3
Badge +2
Tja, dit is een forum waar klanten met elkaar praten. Als je 1:1 met de klantenservice wilt communiceren kun je naast bellen ook PM op Twitter en Facebook gebruiken.
Reputatie 7
Badge +18
@hiohgbkjy Volgens mij heeft moderator Hajar je deze middag al duidelijk het antwoord namens T-Mobile gegeven. Zo onbereikbaar zijn ze niet. Je kunt ook chatten op de T-Mobile site.

Het terughalen van een prepaid nummer is volgens mij ooit eens bij hoge uitzondering gebeurd omdat het toen om een simkaart ging die in het dashboard van een auto zat ingebouwd t.b.v. verkeersinfo en de simkaart verwisselen voor een nieuwe zou de klant honderden euro's gaan kosten in de garage.

Reageer