Beantwoord

simkaart verlopen

  • 26 december 2019
  • 1 reactie
  • 200 Bekeken

Hallo,

 

Ik wilde zojuist een nieuwe simkaart activeren. Na dat ik via de t-mobile app 10 euro prepaid had gekocht. 

Kwam ik achter dat de simkaart is verlopen op 01.11.2019

Het geld is al van mijn rekening. Hoe krijg ik nu mijn geld terug?

icon

Beste antwoord door Hajar 26 december 2019, 15:21

Hi @Nandu 

Waar heb je de nieuwe simkaart gekocht? Je geeft aan dat je 10 euro tegoed hebt opgewaardeerd. Bij welk nummer heb je dat toegevoegd? Kun je een screenshot sturen van de betaling en het nummer waar het om gaat? Je kan mij een privebericht sturen met het 06-nummer, naam, geboortedatum en adres. Ik kijk dan graag met je mee!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Nandu 

Waar heb je de nieuwe simkaart gekocht? Je geeft aan dat je 10 euro tegoed hebt opgewaardeerd. Bij welk nummer heb je dat toegevoegd? Kun je een screenshot sturen van de betaling en het nummer waar het om gaat? Je kan mij een privebericht sturen met het 06-nummer, naam, geboortedatum en adres. Ik kijk dan graag met je mee!

Reageer