Beantwoord

Simkaart weg

• 23 december 2016
  • 6 reacties
  • 98 Bekeken

Hoi ik heb een vraag ik heb een prepaid nr al jaren van jullie maar nu ben ik door verbouwing en weinig gebruiken van jullie prepaid kaart spul kwijt de foon waar de kaart in zat is leeg wat kan ik doen om het nr te behouden met kaart heb nu alleen nog telefoonnummer
icon

Beste antwoord door Rosan 23 december 2016, 21:40

Beste Henrico is de kaart al langer als 6 maanden niet gebruikt?
Dan is de kaart namelijk al niet meer actief en dan kan je ook niet meer opwaarderen.
Is het korter geleden zijn dit de mogelijkheden om op te waarderen.
https://www.t-mobile.nl/prepaid/opwaarderen?icmp=gsa_directopw

Laat je nog even weten hoe het afgelopen is?
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +13
Beste Henrico is de kaart al langer als 6 maanden niet gebruikt?
Dan is de kaart namelijk al niet meer actief en dan kan je ook niet meer opwaarderen.
Is het korter geleden zijn dit de mogelijkheden om op te waarderen.
https://www.t-mobile.nl/prepaid/opwaarderen?icmp=gsa_directopw

Laat je nog even weten hoe het afgelopen is?
Hoi rosan
Ja het is langer terug dan 6 mnd jammer wou nummer niet kwijt maar helaas pech dus echt zonde
Badge +13
Dat is heel jammer want er is echt niks meer aan te doen nu...
In die 6 maanden was een sms versturen al genoeg geweest om het nummer actief te houden.
Als ik bel is het nummer nog steeds niet in gebruik ???
Badge +13
Dan kan heel goed kloppen een nummer wat vrij komt kan en mag niet gelijk weer worden doorgegeven.
Stel dat je een nieuw nummer krijgt en je word continu lastig gevallen door personen die jij niet kent maar die de vorige eigenaar van het nummer wel.
En daarom word zo'n nummer enkele maanden niet gebruikt en daarna pas weer vrij gegeven.

Als je een nieuw pre paid nummer neemt zet dan in de agenda zo nu en dan een waarschuwing dat je hem even gebruikt dan blijft hij actief.
Doe dat dan bv elke 5 maanden dan zal het nummer niet vervallen.
Oke bedankt voor de tips

Reageer