Beantwoord

Sinds kort alleen noodoproep

• 30 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 167 Bekeken

Mijn schoonmoeder van 82 heeft een prepaid Samsung gt-e1230.
Sinds een paar weken krijg ze de melding : alleen nood oproep.
Ze belt er niet veel mee, en weet ook niet wanneer ze voor het laatst heeft gebeld.

Hoe kan ik nu achter het probleem is.
icon

Beste antwoord door Pilovali 30 oktober 2016, 14:00

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Als de telefoon 6 maanden niet wordt gebruikt voor uitgaande SMSjes of uitgaande telefoonjes, dan wordt de PrePaid nummer opgeschort. Ik denk dat helaas dit het geval is, een T-Mobile medewerker kan dit bevestigen.

Groet,
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Als de telefoon 6 maanden niet wordt gebruikt voor uitgaande SMSjes of uitgaande telefoonjes, dan wordt de PrePaid nummer opgeschort. Ik denk dat helaas dit het geval is, een T-Mobile medewerker kan dit bevestigen.

Groet,
Reputatie 3
Badge +4
Goedemiddag Irma s.

Vervelend zeg!
Het lijkt me het beste om hierover even contact op te nemen met T-Mobile.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/contact

Mogelijk heeft je schoonmoeder haar mobiele telefoon langer als een half jaar niet gebruikt?

https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/2909/related/1

Laat je weten of het gelukt is?
Dank voor de tips, ik ga,orgen contact opnemen met de klantenservice.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Irma,

Welkom op ons forum! :)

Ik denk dat, op basis van jouw verhaal, het antwoord van Pilovali inderdaad het juiste is. Wanneer een PrePaid-aansluiting 6 maanden niet wordt gebruikt, wordt deze automatisch gedeactiveerd om "telefoonnummervervuiling" te voorkomen. Hier wordt ook een melding over verstuurd, heeft zij deze niet gehad? Als dit bij jouw schoonmoeder het geval is, dan is een nieuwe aansluiting nodig. De oude is dan niet meer te heractiveren.

Om dit met zekerheid te zeggen zal ik het even moeten controleren in ons systeem. Als je me via een privébericht het telefoonnummer van jouw schoonmoeder stuurt, dan ga ik het voor je nakijken.

Ik hoor het graag van je!

Reageer