Beantwoord

Slechte belverbinding Egmond

• 12 juni 2019
  • 3 reacties
  • 310 Bekeken

Beste mensen,

Ik verblijf tijdelijk op een bungalowpark in Egmond ivm de verbouwing van ons huis. In mei kon ik prima bellen en gebeld worden, prima verbinding dus.
Sinds juni, om precies te zijn per 1 juni, is de ontvangst slecht, bellen lukt vaak niet en de verbinding valt regelmatig weg. Dat is lastig, omdat ik moet bellen met aannemer en leveranciers en zo.

Is er iets met het T-Mobile netwerk hier?
Mijn toestel is een Samsung Galaxy J5 en up to date.

Graag jullie hulp.
icon

Beste antwoord door Hajar 12 juni 2019, 14:25

Hi Lorene,

Je kan de dekking in Egmond op onze dekkingskaart controleren. Je kan daar de postcode invullen en zien hoe het bereik is. je geeft aan dat je hiervoor wel goed bereik had. Ervaar je alleen problemen met bellen en gebeld worden? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het aan je simkaart, toestel of het bereik ligt.

We denken graag met je mee, Lorene!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Lorene,

Je kan de dekking in Egmond op onze dekkingskaart controleren. Je kan daar de postcode invullen en zien hoe het bereik is. je geeft aan dat je hiervoor wel goed bereik had. Ervaar je alleen problemen met bellen en gebeld worden? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het aan je simkaart, toestel of het bereik ligt.

We denken graag met je mee, Lorene!
Dank voor je bericht.

De dekking is goed volgens de kaart.

Mijn partner heeft een Samsung Galaxy Young en ... met hetzelfde probleem. Dus simkaarten uitwisselen lijkt me niet veel duidelijk maken.

Ik zie in het driehoekje bovenin vaak 0 tot 1 blokjes oplichten. Da's niet veel, hè?
Vraag me af of de wifi van het park kan storen. Ook al ging het in mei prima.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lorene,

Zou je de postcode kunnen doorgeven of het liefst straatnaam plus huisnummer via een privébericht? Dan kan ik controleren hoe de dekking daar momenteel is. Ik kijk graag met je mee!

Reageer