Beantwoord

Sms bundel activeren

  • 18 mei 2017
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Sinds enige tijd probeer ik een sms bundel te activeren. Via sms krijg ik de melding technische storing en via mymobile lukt het ook niet, terwijl mijn tegoed voldoende is.
Die storing is er al sinds 10 mei, zodat ik nu sms betaal vanuit mijn tegoed.
icon

Beste antwoord door Muberra 18 mei 2017, 15:09

Hoi Peter,

Daar heb je gelijk in!

Er is inderdaad sprake van een storing waardoor het tijdelijk niet mogelijk is om een sms bundel te activeren. Mijn excuses voor het ongemak. Onze IT-specialisten werken keihard aan een oplossing. Om het ongemak een beetje voor je te kunnen verzachten krijg je 50 sms'jes gratis van mij! In My T-Mobile kan je zien dat het direct is toegevoegd aan jouw PrePaid account. Ik hoop dat ik meer duidelijkheid heb kunnen creëren. Veel plezier met de sms'jes.

Heb je nog vragen of wil je meer weten, dan helpen wij je altijd graag! 😃
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi Peter,

Daar heb je gelijk in!

Er is inderdaad sprake van een storing waardoor het tijdelijk niet mogelijk is om een sms bundel te activeren. Mijn excuses voor het ongemak. Onze IT-specialisten werken keihard aan een oplossing. Om het ongemak een beetje voor je te kunnen verzachten krijg je 50 sms'jes gratis van mij! In My T-Mobile kan je zien dat het direct is toegevoegd aan jouw PrePaid account. Ik hoop dat ik meer duidelijkheid heb kunnen creëren. Veel plezier met de sms'jes.

Heb je nog vragen of wil je meer weten, dan helpen wij je altijd graag! 😃

Reageer