Beantwoord

sms bundel gedeactiveerd, wel 5 euro afgeschreven

Goedemorgen,

Sinds enkele maanden maakte ik gebruik van de maandelijkse prepaid SMS bundel onbeperkt sms-en. Op maandag 31 december is er 5 euro afgeschreven van het tegoed vanwege automatische verlenging. Echter is de bundel niet verlengd, maar juist vervallen per 1 januari 2019. Ik betaal nu weer per sms.
Hoe is dit mogelijk? En kan ik de 5 euro die is afgeschreven zonder verlenging van de bundel weer terug ontvangen, sinds 1 januari betaal ik immers weer per sms.

Hartelijke groet,

Jessica
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 januari 2019, 09:19

Hoi Jessica,

Goed dat je het aangeeft hoor! Dit kunnen we namelijk direct voor jou rechtzetten.

Ik heb meteen 5 euro beltegoed teruggezet naar jouw nummer, deze heb je nu dus weer terug! Daarnaast kun je opnieuw kiezen voor een herhalende bundel als je dat wilt, dat kun je gemakkelijk regelen via My T-Mobile.

Gaat dat zo helemaal goedkomen? Trek gerust aan de bel als je nog vragen hebt! 😃

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Graag gedaan Jessica! Je weet ons te vinden als je nog eens een vraag hebt of hulp nodig hebt. 😃
Hoi Jaimy,

Dankjewel! Fijn dat dit zo snel en voorspoedig is opgelost!

Hartelijke groet,

Jessica
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jessica,

Goed dat je het aangeeft hoor! Dit kunnen we namelijk direct voor jou rechtzetten.

Ik heb meteen 5 euro beltegoed teruggezet naar jouw nummer, deze heb je nu dus weer terug! Daarnaast kun je opnieuw kiezen voor een herhalende bundel als je dat wilt, dat kun je gemakkelijk regelen via My T-Mobile.

Gaat dat zo helemaal goedkomen? Trek gerust aan de bel als je nog vragen hebt! 😃

Reageer