Beantwoord

SMS data aan 1616

• 6 juni 2018
  • 2 reacties
  • 720 Bekeken

Gister kreeg ik een sms met daarin de mogelijkheid om 1GB te krijgen als ik DATA aan 1616 SMS. Dat heb ik meteen gedaan, maar hoe kan ik nu zien of het geactiveerd is? Ik zie het niet in mij T-mobile terug en heb ook geen bevestiging ontvangen
icon

Beste antwoord door Jaimy 7 juni 2018, 12:07

Hoi Mikey321,

Wat tof dat je dit meteen geactiveerd hebt! 1 GB is altijd goed te gebruiken. :D

Ik heb meteen met jou meegekeken of de bundel nu goed geactiveerd is. Ik zie inderdaad dat dit niet meteen is gebeurd is, maar dat deze vanochtend is ingegaan. Je ziet dit nu ook terug in jouw My T-Mobile!

Mocht het vaker voorkomen dat het niet goed werkt, dan hoor ik dat heel graag. Ik wil er in dat geval namelijk voor jou achteraan gaan! Voor nu wens ik je veel plezier met de bundel!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Mikey321,

Wat tof dat je dit meteen geactiveerd hebt! 1 GB is altijd goed te gebruiken. :D

Ik heb meteen met jou meegekeken of de bundel nu goed geactiveerd is. Ik zie inderdaad dat dit niet meteen is gebeurd is, maar dat deze vanochtend is ingegaan. Je ziet dit nu ook terug in jouw My T-Mobile!

Mocht het vaker voorkomen dat het niet goed werkt, dan hoor ik dat heel graag. Ik wil er in dat geval namelijk voor jou achteraan gaan! Voor nu wens ik je veel plezier met de bundel!
Ja, het werkt nu, helemaal fijn!

Reageer