Beantwoord

SMS dienst met prepaid kaart?

• 11 november 2012
  • 3 reacties
  • 192 Bekeken

Ik heb een berichtje gestuurd naar een SMSdienst, maar ik krijg geen reactie van de dienst (u heeft gewonnen/u heeft niet gewonnen).
Er zijn wel kosten van mijn beltegoed afgegaan, maar niet volgens het aangegeven tarief van € 0,60 cent per bericht. Ik denk dus alleen voor het normaal versturen van een sms, volgens de normale tariven van T-mobile. 
Ik heb voldoende beltegoed op mijn prepaid kaart staan.

Ik heb deze prepaid sim pas een week. Hij doet het wel, want ik kan ermee naar mijn andere nummer (abonnemen) bellen. Als ik hetzelfde doe met mijn andere nummer, dan krijg ik wel reactie van de dienst, dus daar ligt het niet aan. 

Kan het zijn dat T-mobile inkomende berichten van service nummers blokkeert?
icon

Beste antwoord door Minty 11 november 2012, 14:42

Hoi LadyXochi, op deze pagina vind je de volgende informatie: Voor nieuwe PrePaid-klanten is de mogelijkheid om naar betaalde servicenummers te bellen en gebruik te maken van sms-diensten, aanvankelijk standaard geblokkeerd. Zodra u uw beltegoed een keer met € 25,- (of meer) opwaardeert, wordt deze blokkade opgeheven.
Als u het PrePaid International-tariefplan heeft, kunt u hoe dan ook geen gebruikmaken van sms-diensten.
Weet je zo voldoende? :)

Als mijn reactie je vraag heeft beantwoord kun je het topic op 'beantwoord' zetten door in mijn bericht op 'Markeer als antwoord' te klikken. 
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Hoi LadyXochi, op deze pagina vind je de volgende informatie: Voor nieuwe PrePaid-klanten is de mogelijkheid om naar betaalde servicenummers te bellen en gebruik te maken van sms-diensten, aanvankelijk standaard geblokkeerd. Zodra u uw beltegoed een keer met € 25,- (of meer) opwaardeert, wordt deze blokkade opgeheven.
Als u het PrePaid International-tariefplan heeft, kunt u hoe dan ook geen gebruikmaken van sms-diensten.
Weet je zo voldoende? :)

Als mijn reactie je vraag heeft beantwoord kun je het topic op 'beantwoord' zetten door in mijn bericht op 'Markeer als antwoord' te klikken. 
Leuk, maar waarom dan toch kosten in rekening brengen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi LadyXochi,

Ik zie dat je gereageerd hebt op een heel oud topic en dus kan de informatie verouderd zijn. Wat is precies je vraag? Ik zie namelijk dat je gebruik maakt van een abonnement en dit gaat over PrePaid. Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen. 🙂

Reageer