Beantwoord

SMS dubbel betalen als verstuurd via laptop?

• 20 februari 2018
  • 1 reactie
  • 84 Bekeken

Hallo,
Aangezien iPhone en Macbook synchroniseren, kun je ook sms-jes versturen vanuit het berichtenprogramma op je Mac. Klopt het dat ik voor deze sms-jes dubbel moet betalen? Toen ik de afgelopen week veel sms-jes naar het buitenland verstuurde, zag ik mijn tegoed snel teruglopen. De laatste keer hield ik mijn tegoed in de gaten vóór en na het versturen en zag dat voor een bericht van 4sms-jes meteen 8 keer 29 cent werd afgeschreven. Wat gaat hier mis?
icon

Beste antwoord door Jaimy 21 februari 2018, 15:18

Hoi KDK,

Zo gaat je beltegoed inderdaad wel erg snel! Voor deze SMS'jes zou je niet dubbel moeten betalen, hoor. Ik denk daarom graag met je mee!

Omdat je gebruik maakt van PrePaid, kan ik niet inzien wanneer en hoe jouw SMS'jes in rekening worden gebracht. Wat ik me wel afvraag is of dit echt alleen gebeurt als je het berichtenprogramma gebruikt. Mocht dat inderdaad zo zijn, dan lijkt het of het berichtenprogramma niet helemaal goed werkt en de SMS'jes dubbel verstuurt. Zou je eens kunnen testen hoe het gaat als je via jouw toestel een bericht stuurt? Gaat dat goed, dan denk ik dat het het handigst is om met Apple zelf contact op te nemen, omdat daar dan iets fout lijkt te gaan.

Ik ben erg benieuwd naar de uitkomst. Laat je het nog weten? 😃
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi KDK,

Zo gaat je beltegoed inderdaad wel erg snel! Voor deze SMS'jes zou je niet dubbel moeten betalen, hoor. Ik denk daarom graag met je mee!

Omdat je gebruik maakt van PrePaid, kan ik niet inzien wanneer en hoe jouw SMS'jes in rekening worden gebracht. Wat ik me wel afvraag is of dit echt alleen gebeurt als je het berichtenprogramma gebruikt. Mocht dat inderdaad zo zijn, dan lijkt het of het berichtenprogramma niet helemaal goed werkt en de SMS'jes dubbel verstuurt. Zou je eens kunnen testen hoe het gaat als je via jouw toestel een bericht stuurt? Gaat dat goed, dan denk ik dat het het handigst is om met Apple zelf contact op te nemen, omdat daar dan iets fout lijkt te gaan.

Ik ben erg benieuwd naar de uitkomst. Laat je het nog weten? 😃

Reageer