Beantwoord

Sms komt niet binnen

• 11 mei 2019
  • 4 reacties
  • 894 Bekeken

Hallo
Ik heb vandaag prepaid simkaart binnen gekregen
Ik probeer via my t-mobile app de sms te ontvangen en ik krijgt het niet binnen ik heb ook via internet geprobeerd en wachtwoord en gebruikersnaam vergeten en code aan te vragen maar dat komt zelf ook niet binnen bij de SMS hoe kan dat
icon

Beste antwoord door Jaimy 12 mei 2019, 13:18

Hoi Vlissingen12,

Is het inmiddels al wel gelukt? Zo niet, dan help ik je graag verder!

Ik zou graag met je meekijken in ons systeem, maar daarvoor heb ik wel het telefoonnummer nodig. Kun je mij een privéberichtje sturen met daarin jouw naam, adres, geboortedatum, telefoonnummer en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer?

Thanks alvast! Aan de hand daarvan kan ik verder meehelpen!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Vlissingen12,

Is het inmiddels al wel gelukt? Zo niet, dan help ik je graag verder!

Ik zou graag met je meekijken in ons systeem, maar daarvoor heb ik wel het telefoonnummer nodig. Kun je mij een privéberichtje sturen met daarin jouw naam, adres, geboortedatum, telefoonnummer en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer?

Thanks alvast! Aan de hand daarvan kan ik verder meehelpen!
Hallo ik heb geen abonnement maar gewoon prepaid simkaart ( beltegoed kaart) nee ik heb nog steeds geen sms gekregen niks lukt ook zelfs bij me andere gsms geprobeerd
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Vlissingen2,

Dat snap ik! Maar om in het systeem mee te kunnen kijken, heb ik wel gegevens nodig (in privébericht). Wil je dat liever niet delen via een forum, dan raad ik je aan even met de klantenservice te bellen!

Ik hoor het wel van je, ik sta in elk geval voor je klaar.
Ik heb je privébericht gestuurd

Reageer