Beantwoord

Snelheid prepaid data gelijk aan abbo data

• 31 mei 2019
  • 4 reacties
  • 556 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
is de snelheid van prepaid data gelijk aan dat van een abbo ?

Er wordt door de klanten service als antwoord gegeven ,natuurlijk want het is 1 netwerk, maar dat is onzin , want je kan prepaid natuurlijk gewoon knijpen !!!

bedankt alvast
icon

Beste antwoord door Folkert 31 mei 2019, 16:08

Hoi @ejc

Snelheid van prepaid wordt geknepen op 100/50 Mbit Down/Up en is dus niet gelijk aan die van het Go abonnement. Zie de prepaid prijslijst.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi @ejc

Snelheid van prepaid wordt geknepen op 100/50 Mbit Down/Up en is dus niet gelijk aan die van het Go abonnement. Zie de prepaid prijslijst.

Groet, Folkert
Bedankt,

dat terwijl ze via de chat en via de telefoon aangaven , ja hoor het is het zelfde netwerk !!

Dus als toerist in Nederland voor 21 dagen maal 2,95 euro , krijg ik niet de beschikking over het snelste netwerk /data !!!

Eigenlijk niet zo netjes , op z'n zachts gezegd !
Reputatie 7
Badge +18
Als prepaid toerist heb je natuurlijk wel hetzelfde netwerk alleen is de maximum snelheid lager maar ik vind eerlijk gezegd 100/50 een behoorlijk hoge snelheid in de praktijk. In veel andere EU landen haal je dat in de praktijk nooit.

Je kunt van te voren de prijslijst bekijken maar de telefoon/chat medewerk(st)ers behoren wel te weten dat er geknepen wordt.

Toeristen die met hun EU abonnement roamen krijgen wel de volle snelheid.
als je van uit het buitenland komt , zou je ik natuurlijk willen ervaren wat het is om op het super snel data netwerk te zitten , ik snap dat 100/50 niet slecht is , maar de mogelijkheid om supersonic te gaan zou ik wel willen ervaren.(200 plus )

in ieder geval bedankt

Reageer