Vraag

Spam SMS van T-Mobile

• 2 februari 2016
  • 3 reacties
  • 232 Bekeken

Ik krijg de heletijd bijna 100 berichten van T-Mobile dat me beltegoed op is terwijl ik niet bel en sms of andere dingen waarvan de kosten van beltegoed nodig is? Ik denk dat er iemand die op mijn nummer dingen
probeerd te doe om beltegoed af te troffelen.
Kan dit a.u.b voor zorgen dat het stopt

Groeten van Nghi

3 reacties

Beste Nghi,

Het klinkt alsof je ergens een abonnementsdienst hebt ingeschakeld, en die probeerd dan steeds je beltegoed te incasseren. Via My T-mobile kun je een blokkade inschakelen voor SMS Diensten!

Wellicht dat de SMSjes dan stoppen!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nghi,

Welkom op ons Forum!

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is om telkens zo'n SMS te ontvangen, terwijl je beltegoed niet op is. Ik heb nu een blokkade ingesteld op betaalde diensten en ik heb ook de saldo SMS stopgezet. Als je alsnog saldo SMS'jes wilt ontvangen, laat het mij dan weten. Ik zal dan de blokkade verwijderen.

Laat je me ook weten of je nog steeds zoveel SMS'jes ontvangt?
Ik krijg de heletijd spam sms's van het numer 1344 dat me t-mobile prepaid op is en dat weet ik inmiddels al maar, ik krijg steeds 10 duizend berichten van dat zelfde berichtje en mijn FaceTime provider ofzo wil kosten rekenen.
Ik weet niet wat ze mee daar bedoelen ik wil graag dat het stopt ik kan ook die sms'jes niet uitzetten omdat, dat via me provider moet ik snap het niet. WILLEN JULLIE HET PLIES OPLOSSEN ):

Reageer