Vraag

SPAM SMSJES van T-Mobile

• 9 februari 2016
  • 1 reactie
  • 84 Bekeken

Ik krijg de heletijd smsjes van T-Mobile (1344) dat mijn beltegoed bijna op is ik gebruik prepaid en hij is al opijn beltegoed. Het irritante is dat ik de heletijd die smsjes krijg ik krijg er wel 100 op een dag van zulke smsjes, ik had al een vraag gesteld dat ze me wouden helpen maar het hielp geen **** ik ben heel boos ik wil graag dat het stopt ;@ Ook kom er vaak in beeld dat mijn FaceTime of provider kosten wil rekenen ofzo MAAR ik WIL GWN DAT HET STOPT DIE SMSJES IK WET DAT ME BELTEGOED BIJNA OP IS (me beltegoed is al op) maar toch sturen ze heet steeds.

Groetjes Nghi

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Nghi,

Ik kan me voorstellen dat je gek wordt van zoveel berichtjes. Ik zie dat je op 04/02 contact hebt gehad met Hajar en dat zij de saldosms heeft stopgezet. Heb je al geprobeerd om je toestel uit en aan te zetten? Dan zou je de sms'jes namelijk niet meer moeten ontvangen.

Laat je even weten of het is gelukt als je je toestel even uit en aan hebt gezet? Als het werkt krijg je geen saldo sms meer. Ik wil je dan ook adviseren om jouw My T-Mobile goed in de gaten te houden. Je kunt uiteraard ook altijd bellen om de status van je tegoed op te vragen.

Ik zie dat Hajar ook al heeft aangeboden om de blokkade te verwijderen als je weer saldo sms'jes wilt ontvangen.

Hoor graag van je!

PS Ik sluit dit topic, het is niet de bedoeling dat je meerdere topics opent over hetzelfde onderwerp. Je kunt reageren in dit topic waar Hajar al op jou heeft gereageerd! 🙂