Beantwoord

Speelcode niet ontvangen

Eergisteren opgewaardeerd maar geen speelcode ontvangen via sms.

Als ik hem probeer op te vragen via de site, krijg ik een melding: ‘Oeps er ging wat fout, probeer het later nog eens.’

Er is niks veranderd dus zou moeten werken.

icon

Beste antwoord door Hajar 2 juni 2020, 10:43

Hi Jo Janneke,

Heb je al een lange tijd een PrePaid Suprise account? Zou je dan via een andere browser zoals bijvoorbeel Chrome kunnen inloggen op dat account en controleren of je de code ziet staan? Als je naar overzicht gaat dan zie je daar alle codes staan. De code is na opwaarderen nog 7 dagen geldig.

Ik hoor graag of het lukt,

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi Jo Janneke,

Heb je al een lange tijd een PrePaid Suprise account? Zou je dan via een andere browser zoals bijvoorbeel Chrome kunnen inloggen op dat account en controleren of je de code ziet staan? Als je naar overzicht gaat dan zie je daar alle codes staan. De code is na opwaarderen nog 7 dagen geldig.

Ik hoor graag of het lukt,

Ben wachtwoord kwijt. Als ik nieuw wachtwoord aanvraag, krijg ik ook geen sms-je.

Weet niet of de surprise-account hetzelfde is als je gewone T-mobile account. Had eerder eens dat ik een ellenlang linkje kreeg om in te loggen maar is lastig om dat helemaal over te tikken. Heb simpele mobiel en  heb internet via computer. Via mail schijnt het niet te kunnen.

Inloggen toch gelukt maar zie niks over speelcode.  M'n gewone T-mobile-account dus.

Denk eigenlijk niet dat ik surprise-account al had. Probeerde die aan te maken maar lukt ook niet. Krijg dan een foutmelding.

‘Oeps, er is iets fout gegaan met je My Surprise account. Probeer het later nog eens.’

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jo-Janneke 

Lukt het ook niet om een account aan te maken via een andere browser? Zou je dat kunnen proberen? Zou je anders ook alle cookies kunnen verwijderen van je browser? Ben benieuwd of het dan wel lukt om in te loggen. 

weet niet hoe ik aan andere browser kom. heb trouwens Chrome. Cookies verwijderd maar daardoor moet ik bij sites als Hotmail en Linkedin opnieuw inloggen.

Inloggen toch gelukt met andere browser maar er staan geen speelcodes in m'n account. Alleen de gratis belminuten van mei.

Als ik speelcode opvraag, zegt ie nu dat ik geen speelcodes heb. Als het goed is, zou ik nu twee speelcodes hebben.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jo-Janneke 

Ik heb het voor je nagevraagd en aangezien je nog geen PrePaid Surprise account had zie je de codes inderdaad niet staan. Bij je volgende opwaardering krijg je wel weer speelcodes, omdat je dan een actieve account hebt. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Ik heb je trouwens ook een privébericht gestuurd. Zie je reactie graag tegemoet.

Waarom kreeg ik anders wel altijd een speelcode?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jo-Janneke 

Ik heb gereageerd op je privébericht. 

Reageer