Beantwoord

Speelcode niet ontvangen voor PrePaid Surprise

Vanochtend beltegoed opgewaardeerd, krijg altijd een speelcode maar vandaag nog niet gekregen.Hoe kom ik aan de code?
icon

Beste antwoord door David 3 december 2015, 13:11

Hey Nancybol,

Welkom op ons Forum! :)

Het kan soms even duren voor je de Surprise-code ontvangt, maar zo te zien is het vlak na je bericht alsnog gelukt en 400 MB hebt ontvangen! Je kunt je codes overigens ook altijd terugvinden in je persoonlijke My Surprise-account, deze zijn een week lang nog te gebruiken.

Hopelijk is het zo allemaal duidelijk, maar als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag van je!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Nancybol,

Welkom op ons Forum! :)

Het kan soms even duren voor je de Surprise-code ontvangt, maar zo te zien is het vlak na je bericht alsnog gelukt en 400 MB hebt ontvangen! Je kunt je codes overigens ook altijd terugvinden in je persoonlijke My Surprise-account, deze zijn een week lang nog te gebruiken.

Hopelijk is het zo allemaal duidelijk, maar als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag van je!
Hoi David,

Bedankt voor je berichtje, maar de 400 mb die ik gekregen heb, kreeg ik omdat ik een missie volbracht had. Hiervoor kreeg ik wel een speelcode. De speelcode n.a.v. opwaarderen beltegoed heb ik nog niet ontvangen.

Groetjes Nancy
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nancy,

Gefeliciteerd met je 400MB! :)

Wel vreemd dat je jouw PrePaid Surprise speelcode niet hebt ontvangen. Ik heb dit doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zodra ik een reactie van ze ontvang, laat ik het jou weten! 🙂

Reageer