Beantwoord

Spel Prepaid Surprise

• 1 november 2016
  • 3 reacties
  • 217 Bekeken

Ik heb samsung core2 toestel.als ik de tmobile surprise spel speel .krijg ik iedere x een pica van een telefone daarop staat dat ik mijn phone een kwartslag moet draaien om het spel te kunnen spellen.wat ik dan ook doe.maar er gebeurt niks.èn mijn spelcode is alleen vandaag nog geldig.en NU.......wie o wie kan me helpen
icon

Beste antwoord door David 2 november 2016, 15:35

Hoi Fatya40,

Als het goed is zou je code het nog tot vandaag moeten doen, maar zo te zien is het nog niet gelukt.. :S

Heb je het al eens geprobeerd via een ander apparaat, dan wel een andere internetbrowser? Je hebt niet toevallig de rotatie van je scherm uitgeschakeld op je toestel zelf? Anders moet je deze even uitschakelen om je scherm te kunnen laten roteren.

Ik hoor graag van je of het gelukt is!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Fatya40,

Als het goed is zou je code het nog tot vandaag moeten doen, maar zo te zien is het nog niet gelukt.. :S

Heb je het al eens geprobeerd via een ander apparaat, dan wel een andere internetbrowser? Je hebt niet toevallig de rotatie van je scherm uitgeschakeld op je toestel zelf? Anders moet je deze even uitschakelen om je scherm te kunnen laten roteren.

Ik hoor graag van je of het gelukt is!
Hoi david.txs het is gelukt thanks too you
Reputatie 7
Badge +20
Top, graag gedaan! 😃

Reageer