Beantwoord

Storing bij het bellen van 1244

• 27 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

Wou mijn telefoon opwaarderen maar wanneer ik 1244 bel hangt de operator na 2/3 seconden op. Opwaarderen is dus even niet mogelijk. Wat kan ik doen om mijn beltegoedbon op te waarderen?
icon

Beste antwoord door David 28 oktober 2016, 11:22

Hey Javier Hernández ;)

Welkom op ons forum!

In ons systeem zie ik dat je gisteren bent geholpen door mijn collega's. Je opwaardering is gelukt en een internetbundel is geactiveerd. Heb je wel eens eerder last gehad met het opwaarderen via 1244? In dit topic kwam hetzelfde probleem naar voren. Hier staan ook een aantal suggesties die je zelf nog kunt proberen, mocht het in de toekomst weer voorkomen.

Ik hoor graag van je of wij je nog ergens bij kunnen helpen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Javier Hernández ;)

Welkom op ons forum!

In ons systeem zie ik dat je gisteren bent geholpen door mijn collega's. Je opwaardering is gelukt en een internetbundel is geactiveerd. Heb je wel eens eerder last gehad met het opwaarderen via 1244? In dit topic kwam hetzelfde probleem naar voren. Hier staan ook een aantal suggesties die je zelf nog kunt proberen, mocht het in de toekomst weer voorkomen.

Ik hoor graag van je of wij je nog ergens bij kunnen helpen!
Sir David!

Bedankt voor je reactie.

Ben inderdaad geholpen door je collega's en 1244 werkt ook weer na behoren. Het is me niet eerder overkomen, vandaar dat ik het vreemd vond. Gelukkig doet alles het weer. Bedankt voor je tijd!

Fijn weekend
Reputatie 7
Badge +20
Het is inderdaad vreemd, maar gelukkig hebben mijn fijne collega's je kunnen helpen! :)

Jij ook een heel mooi weekend!

Reageer