Beantwoord

Storing Prepaid

Onlangs ik gister had gebeld en kreeg te horen dat voor prepaid kaarhoudwr storing heeft.
En op dit moment heb ik nog geen goede antwoord terug wanneer het probleem verholpen is????
icon

Beste antwoord door David 4 mei 2017, 16:09

Hoi Miitjai,

Een hele terechte vraag inderdaad!

Er wordt op dit moment keihard gewerkt om het probleem op te lossen, maar een definitieve oplossing is er op het moment nog niet. Door de veranderingen is er wat verkeerd gegaan en hebben sommige klanten ineens een bijzonder hoge databundel van 95 GB! Dit wordt ook onderzocht en hopelijk snel opgelost!

Mijn collega heeft vandaag 500 MB toegekend, omdat dit niet goed was gegaan. Als je naar je My T-Mobile gaat en daar Verbruikstatus klikt, dan zie je de 500 (of in jouw geval 494) MB nog staan. Deze is nog geldig tot en met 11 mei.

Hopelijk hebben we alles snel aan onze kant opgelost! Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!

Bekijk origineel

5 reacties

Vraag is onduidelijk.
Sinds 30 april ' middags is mobiel dataverbruik per MB buitenwerking gesteld, tenzij je opnieuw aangeeft dat je kiest voor " betalen per MB". Dit moet je doen via de zogenaamde landingspagina. Hier is een apart topic over : " technische aanpassingen en Upgrade " van Thalina van dinsdag 2 mei. Zoek naar de schermafbeeldingen die ik erbij gezet heb.
ik had afgelopen dinsdag tmobile gebeld en er werd aan mij verteld dat er storing had voor prepaid houders. Ik kan helemaal meer met mn telefoon. En waar is mijn gratis mn gebleven die ik had gekregen na het opwaarderen vam mijn beltegoed die ik maandag had gedaan? Er werd mij verteld zodra storing is verholpen. Staat mijn gratis 500 mb er weer op? Hoe kan ik nu 95 gb hebben???
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Miitjai,

Een hele terechte vraag inderdaad!

Er wordt op dit moment keihard gewerkt om het probleem op te lossen, maar een definitieve oplossing is er op het moment nog niet. Door de veranderingen is er wat verkeerd gegaan en hebben sommige klanten ineens een bijzonder hoge databundel van 95 GB! Dit wordt ook onderzocht en hopelijk snel opgelost!

Mijn collega heeft vandaag 500 MB toegekend, omdat dit niet goed was gegaan. Als je naar je My T-Mobile gaat en daar Verbruikstatus klikt, dan zie je de 500 (of in jouw geval 494) MB nog staan. Deze is nog geldig tot en met 11 mei.

Hopelijk hebben we alles snel aan onze kant opgelost! Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!
Hopenlijk wordt de code met de 500 mb snel opgelost. Ik heb een paar dagen geleden opgewaardeerd maar nog geen sms ontvangen....
Reputatie 7
Badge +20
Hoi!

Ik denk dat jouw opmerking over PrePaid Surprise gaat, niet over de bundel, klopt dat? We hebben daar ook al een topic over aangemaakt, waar we de laatste updates in plaatsen. Het klopt inderdaad dat de codes met vertraging worden verstuurd en we werken er hard aan dit zo snel mogelijk op te lossen!

Reageer