[STORING] PrePaid bundels niet geactiveerd


Reputatie 4
  • T-Mobile Medewerker
  • 6111 reacties
Klanten die op 03/12 een PrePaid bundel hebben aangeschaft kunnen hier geen gebruik van maken. De kosten voor deze bundel zijn nog niet afgeschreven van het beltegoed.

We zijn momenteel druk bezig om deze storing zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer er een update is of als de storing is opgelost dan zullen we jullie in dit topic informeren. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.

PS: Ik had deze melding gisteravond ook al geplaatst en een aantal topics met vragen over deze storing samengevoegd. Dit is echter niet goed gegaan en deze topics zijn verloren gegaan. Ik kan hier helaas ook niets meer over terugvinden. Mocht jouw topic dus 'verdwenen' zijn en over dit probleem gaan, dan is dat de achterliggende reden. Ik vind dit een erg vervelende situatie, mijn excuses!

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 4
@ allen

De storing is inmiddels opgelost. De bundels zijn alsnog geactiveerd en afgeschreven van het beltegoed!