Beantwoord

[Storing] PrePaid Surprise-prijs niet ontvangen

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties
Hoi allemaal,

De afgelopen dagen hebben wij te maken gehad met een storing waardoor de PrePaid Surprise-prijzen nog niet zijn toegevoegd.

Geen zorgen, de prijs is onderweg. Je ontvangt de gewonnen prijs later dan je van ons gewend bent. Excuses voor het ongemak!
icon

Beste antwoord door LauraT 20 november 2015, 10:40

Beste allemaal,

Vanmorgen zijn de laatste Surprises die nog niet gegeven waren toegevoegd. Iedereen zou dus inmiddels zijn/haar minuten/MB's of sms'jes gekregen moeten hebben!
Bekijk origineel

24 reacties

Ik had een andere storing: ik kwam niet verder dan 'draai je toestel en speel ons spel', maar ik kon draaien wat ik wilde, er gebeurde verder niets. Mijn code is inmiddels verlopen...
Goed om te weten. Ik vermoedde al dat er iets niet klopte. Normaal werd het tegoed altijd direct bijgeschreven. Even afwachten dus..
Ik heb al 2x mn gewonnen prijs niet gekregen. Ook het spelen v.h. spelletje ging niet goed. je kon klikken wat je wilde, op het voorwerp die je gevonden had, maar nada, niente, niets. Dus alsnog kreeg ik 1 sleutel. Maakt niets uit, maar wil wel de prijs toegekend krijgen. De eerste x dateert van 1 nov. en de tweede x van de 8ste...... Gebeld naar klantenservice en uiteindelijk konden zij mij gisteren pas mededelen, dat er n storing was opgetreden en dat zij die 5 nov. opgemerkt hadden. Geef het nog 1 week en dan moet het gewoon in orde zijn. Of het spelletje nu uit Amerika afkomstig is of niet! Dit vertelde n medewerkster mij..... rare zaak!
hier ook niets ontvangen 400Mb en 20 belminuten...
Reputatie 7
Badge +20
De storing is nog steeds niet verholpen. Zodra er een update is zullen wij die plaatsen in dit topic!

Excuses voor het ongemakt!
Reputatie 6
Badge +16
Hallo allen,

We zijn inmiddels begonnen met het uitsturen van de prijzen. Dit betekent dat je weer prijzen kunt winnen met PrePaid Surprise. Voor de klanten die al hebben meegespeeld en nog wachten op hun PrePaid Surprise prijs zijn we natuurlijk hard aan het werk om de prijzen zo snel mogelijk op te sturen. Bedankt voor jullie geduld!
kan iemand mij vertellen wanneer de suprise tegoeden word verstuurt. er word alleen vertelt dat onderweg is. waar onderweg? 5dagen later nog steeds niks..
Hoe lang duurt het nog met het versturen van de prepaid suprise prijzen? Ik heb nu in totaal 100 min tegoed. Wanneer mag ik dat nou eens ontvangen?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ricardo en Nandeniietje,

Ik snap dat jullie de prijzen graag snel willen ontvangen.

Zoals Issam in dit topic al aangaf zijn we momenteel bezig met het uitsturen van de prijzen. Dit kan nog een aantal dagen duren. Zodra er meer informatie over bekend is dan laten we het hier aan jullie weten.

Excuses voor het ongemak!
Nu wel m'n prijsje gekregen - belminuten - maar bij het spelletje ging het raar. Had geklikt op het voorwerp maar eerst pakte die niet. Daarna op de vier vakjes met een sleutel en een paar sleutels bovenaan maar waar je nu op moest klikken was me niet duidelijk en bij allebei reageerde ie niet echt goed. Bij sleutel 2 was het spelletje al over en de derde sleutel niet kunnen gebruiken. Arme ik, had een gigantische prijs willen winnen:(
Van de vorige keer de belminuten nog niet gehad, hopen dat dat nog komt.
Ik hoop dat mijn prijzen (1x 20 + 1x 30 minuten beltegoed) ook worden toegekend op korte termijn, want zo onderhand moet ik weer opwaarderen. Ik had al Consuwijzer (Consumentenwijzer) opgebeld en goede tips gekregen hoe te handelen. Wacht er even mee, maar mn geduld raakt op. Het spelletje is afkomstig uit Amerika; medegedeeld door n T-Mobile medewerkster, maar dat mag niets uit maken. Koop ik ergens n product uit bv :Verwegnistan", dan moet het ok. zijn en zo niet, dan koop dan koop ik geen retourtje bij de "Verwegnistaanse" airlines om verhaal te halen, maar ga terug naar degene die mij dit verkocht heeft en die heeft de plicht het te vervangen cq, het te vervangen of binnen afzienbare tijd y na te leveren. T-Mobile is daar inderdaad mee bezig geweest, maar t duurt nu te lang. Hoop dat dit in ieder geval deze maand recht wordt gezet, zonder dat er andere stappen moeten worden ondernomen. Wacht in spanning af.........
Hallo

Ook ik heb 400mb en 50 minuten beltegoed tegoed vanaf 13 november. Nu maar een belbundel genomen van 50 min voor 4,95. Weer opgewaardeerd want ben aan t wachten op 400 mb want ik wil deze maand internet. Weer het spel gespeeld en schijn ik het nationale kadobon gewonnen te hebben, maar helaas kan mijn bezorgadres niet invullen. Terwijl jullie al mijn adres gegevens hebben, ik vond het spel leuk maar nu twijfel ik om het ooit nog te spelen.Nu heb ik dus 15,05 beltegoed geen suprise en maar wachten.
Hoi hoi! Ik zie dat t mobile surprise het eindelijk weer doet! Heb nu net het spek gespeeld en mijn 20 sms'jes ontvangen! Alleen mis ik nu nog van de afgelopen week een hoop gratis sms'jes wat ik nog steeds niet heb gekregen? Kan ik dat nog krijgen? Groetjes Amalia
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen allemaal,

Het Surprise Spel werkt inderdaad weer naar behoren. Er is in de afgelopen dagen onderzoek gedaan naar welke klanten hier last van hebben gehad. Deze klanten zijn momenteel bekend en er is inmiddels gestart met het verwerken van de promoties. De verwachting is dat dit deze week allemaal wordt verwerkt. Mocht je de Surpise Prijs dus niet hebben ontvangen dan komt deze er zo snel mogelijk aan!

Excuses voor het ongemak en bedankt voor het geduld!
heb nog steeds geen prijzen binnen
Het duurt echt lang... Als we geen surprise zou ontvangen, het is beter duidelijk maken... heeft geen zin meer om te wachten
Ik heb vorige week het spel gespeeld en ook mijn gewonnen smsjes nog niet ontvangen..
Beste allemaal,

Vanmorgen zijn de laatste Surprises die nog niet gegeven waren toegevoegd. Iedereen zou dus inmiddels zijn/haar minuten/MB's of sms'jes gekregen moeten hebben!
klopt helemaal......... blij toe 🙂
Nog steeds niet de surprise code ontvangen
@dezenden

Ik heb in dit topic aangegeven dat ik een T-Mobile Moderator een bericht heb gestuurd. Zou je je berichten over 1 probleem in 1 topic willen houden? Het is namelijk niet toegestaan om je bericht in meerdere topics te plaatsen i.v.m. het overzicht. Alvast bedankt. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Nog steeds niet de surprise code ontvangen

Hi dezenden,

Ik heb jou in dit topic van een reactie voorzien. 🙂
Hallo
Ik heb geen suprise ontvangen
Reputatie 7
Badge +20
Hi leb2010,

Welkom op ons Forum!

Kun je precies aangeven wat je niet hebt ontvangen? Heb je geen speelcode ontvangen of geen prijs? Ik bekijk nu jouw gegevens in het systeem en zie dat je voor het laatst op 17 november 20MB hebt gewonnen met PrePaid Surprise. Klopt dat?

Ik hoor graag van je! 😉

Reageer