Beantwoord

Suprise code niet ontvangen

• 13 oktober 2017
  • 11 reacties
  • 258 Bekeken

Ik heb mn beltegoed opgewardeerd ik heb alleen geen suprise code ontvangen hoe zit dan
icon

Beste antwoord door Jaimy 16 oktober 2017, 12:23

Hoi Karlijndegroot,

Wat gek dat je de code niet hebt ontvangen!

Kun je eens kijken in jouw My PrePaid Surprise account? Je kunt daar naar het overzicht gaan en daar staan alle codes weergegeven. De code is maximaal 7 dagen geldig, daarna is hij niet meer zichtbaar.

Kun je de code daar vinden? Ik hoor het graag van je. 🙂
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Karlijndegroot,

Wat gek dat je de code niet hebt ontvangen!

Kun je eens kijken in jouw My PrePaid Surprise account? Je kunt daar naar het overzicht gaan en daar staan alle codes weergegeven. De code is maximaal 7 dagen geldig, daarna is hij niet meer zichtbaar.

Kun je de code daar vinden? Ik hoor het graag van je. 🙂
Straks mijn beltegoed wederom opgewaardeerd.
sms-jes van T-mob. aangezet.
Maar nog geen surprise code ontvangen.
Hoe lang duurt dit normaal ?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Mobilet1,

Wellicht was de instelling nog niet goed doorgevoerd op het moment van opwaarderen. Kun je de code wel terugvinden in jouw My Prepaid Surprise account? Daar kun je in het overzicht de code vinden. Let op: deze is 7 dagen geldig.

Ik hoor graag of dat is gelukt!
Beste Jaimy,

Dank voor uw reactie.
Maar waar kan ik ergens de "My Prepaid Surprise account" vinden?

groet
Beste,

Ook vandaag nog steeds geen code ontvangen.
Kan iemand mij vertellen hoe lang dit kan duren?

Dank u.

groet
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mobilet1,

Mijn collega heeft volgens mij niet gezien dat je een blokkade hebt op commerciële sms. Als commerciële sms uit staat dan kun je geen PrePaid Surprise code ontvangen. Wil je ze wel ontvangen dan moet je de blokkade op commerciële sms verwijderen. Er is namelijk geen andere manier om de sms te ontvangen. In dit topic heb ik jou uitgelegd hoe je de blokkade kan verwijderen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.
Beste Hajar,

Sorry, maar waar zijn jullie nu mee bezig.

Sinds T-mobile mij de vorige keer die streek geleverd heeft, heb ik nu alvorens op te waarderen mijn gegevens gewijzigd.

Er is dus geen sms-blokkade meer.
Dit is ook na te kijken door jullie.

Graag ontvang ik een code.

Dank u.
Via de chat heeft een collega van u dit inmiddels opgelost.
De blokkade was wel degelijk verwijderd.
En inmiddels heb ik deze ook weer aangezet om de spam via sms tegen te houden.

Dank u.
Reputatie 2
Ik heb ook geen code ontvangen. Beltegioed verdwijnt. Krijg geen updates mwer van mijn verbruik. Zoals gewoonlijk wordt je door tmobile gelokt met mooie woorden maar krijg je spijt dat je weer via hen belt na een tijdje. Ik zoek definitief een andere provider.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bellae,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je commerciële sms had geblokkeerd. Hierdoor kon je geen PrePaid Surprise sms'jes ontvangen. Ik heb de blokkade verwijderd dus vanaf je volgende opwaardering kun je wel een sms ontvangen. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Reputatie 2
Hoi Hajar, dankje dit heb ik niet gezien, ik krijg nog steeds geen code. Ik hoor graag van je.

Reageer