Beantwoord

Surprise-account en niet-te-wijzigen-instellingen

  • 23 juli 2019
  • 11 reacties
  • 638 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hallo,

Ik kan geen PrePaid Surprise account aanmaken / of een nieuw wachtwoord aanvragen. Bij het aanmaken krijg ik de volgende melding:

"Oeps, er is iets fout gegaan met je My Surprise account. Probeer het later nog eens."

En bij wachtwoord vergeten springt het scherm terug naar nul.

Daarnaast kan ik in Mijn T-mobile niet mijn instellingen veranderen onder mijn gegevens en "Aanbiedingen ontvangen van T-Mobile" Ik wilde sms aanzetten, omdat ik de vorige keren al mijn surpise-codes heb gemist, maar ik krijg de volgende melding:

"Helaas, door een technische storing is deze pagina niet beschikbaar. Alsnog je privacy-instellingen aanpassen? Log in op My T-Mobile." (Maar ik ben al ingelogd..?!)

In ieder geval, ik heb opgewardeerd, maar ik heb geen surprise-code ontvangen. Dus ik zou graag zien dat ik (in ieder geval de volgende keer) een surprise-code ontvang en dat jullie de website iets stabieler maken, want het gaat wel te vaak mis.

Groeten,

Ps. Sorry voor de typo in de titel.
icon

Beste antwoord door Hajar 23 juli 2019, 15:41

Hi Andre,

We ervaren momenteel wat problemen met de surprise pagina, maar mijn collega's zij hard bezig om het op te lossen. Excuses voor het ongemak! Ik heb in ieder geval wel de instelling veranderd zodat je weer sms kan ontvangen. Vanaf je volgende opwaardering ontvang je dus wel een PrePaid Surprise code. En als straks alles is opgelost kun je weer leuke cadeau's ontvangen met PrePaid Surprise!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Andre,

We ervaren momenteel wat problemen met de surprise pagina, maar mijn collega's zij hard bezig om het op te lossen. Excuses voor het ongemak! Ik heb in ieder geval wel de instelling veranderd zodat je weer sms kan ontvangen. Vanaf je volgende opwaardering ontvang je dus wel een PrePaid Surprise code. En als straks alles is opgelost kun je weer leuke cadeau's ontvangen met PrePaid Surprise!
Dag, ik heb al een tijdje precies hetzelfde probleem. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om dit op te lossen?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @drjohn1959,

Kun je aangeven wat je zelf al hebt geprobeerd? Een andere browser wil namelijk ook helpen, net als het verwijderen van de cookies. Ik hoor het graag van je!
Nee dat heb ik nog niet geprobeerd.
Maar het lukt niet in de app, en niet via Chrome.
Laat ik een vraag aan jou stellen, lukt het jou??
Reputatie 7
Badge +20
Hi @drjohn1959

Ik heb zelf geen PrePaid account dus kan het ook niet voor je controleren. Zou je eens cookies kunnen verwijderen? Volgens andere klanten met PrePaid zorgt dit vaak voor een oplossing Zou je ook een andere browser kunnen proberen? Mocht het dan nog niet lukken kun je dan een screenshot maken van de foutmelding? Dan kunnen we dit doorzetten naar onze technische afdeling.

Ik hoor graag van je!
Tegen beter weten in gedaan, browser Ecosia op de tablet, coockies geschoond, en heeft niet gewerkt. Had ik ook niet verwacht, omdat het ook in de app's niet werkt, zoals ik al had gemeld. Ben nu wel mn coockies kwijt.
Jullie vragen mij wel vanalles, maar willen het zelf niet controleren.
Zoveel moeite is het toch niet om een Prepaid account aan te maken?
Als je bij de helpdesk zit zou je er toch sowieso een moeten hebben?
Of ben je een robot?

Dit is het screenshot :

het screenshot
Reputatie 7
Badge +20
Hi @drjohn1959

Bedankt voor het testen en de screenshot. Ik heb dit direct doorgezet naar onze technische specialisten. Zij gaat dit verder onderzoeken en zullen jou voorzien van een terugkoppeling. Ik hoop dat het snel wordt opgelost!

Ik kan mijn instellingen nog steeds niet wijzigen.

Ik heb niet het idee dat er iets aan gedaan wordt.

Volgens mij is het wettelijk verplicht iemand de mogelijkheid te geven zijn privacy instellingen te wijzigen.

Het gaat mij er trouwens om de berichten uit te zetten, ik krijg er te veel en ik vind ze nooit interessant.

Ik kreeg onlangs een link doorgestuurd naar een pagina om mee te doen met die suprise acties, maar dat is dus juist niet de bedoeling.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @drjohn1959 

Ik heb de sms’jes nu handmatig uitgezet en dit wordt binnen 24 uur verwerkt. De case die ik had aangemaakt ging ook over een Surprise account, maar als ik het goed begrijp gaat je vraag daar niet over? Ik hoor graag of ik nog wat voor je kan betekenen!

Ik zie dat je alles hebt uitgezet, super, bedankt! :slight_smile:

Het ging om de Privacy instellingen die niet gewijzigd kunnen worden (zie naam thread : Surprise-account en niet-te-wijzigen-instellingen)

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @drjohn1959 

Graag gedaan! Klant gaf ook aan dat hij/zij geen toegang had tot PrePaid Surprise account, vandaar de verwarring. Fijn om te horen dat het nu is opgelost! Als je in toekomst weer vragen hebt, laat het ons weten!

Reageer