Beantwoord

Surprise bundel slechts 1 week geldig

• 20 december 2017
  • 5 reacties
  • 146 Bekeken

Reputatie 2
Omdat ik over het algemeen vaak WIFI gebruik hoef ik slechts gaf en toe Mb's te spenderen . Zo gebeurt het dus dat ik vaak tegoed over heb als dit surprisetegoed er na slechts één week wordt afgehaald. Ik vraag me af waarom dit slechts één week geldig blijft... Aan de techniek kan het toch niet liggen? Marketingtechnisch vind ik het een slechte zaak.
icon

Beste antwoord door Jaimy 21 december 2017, 11:46

Hoi Manusje007,

Superleuk (en slim) dat je meespeelt met PrePaid Surprise! Dat zijn toch weer leuke extra'tjes die je ermee binnen kunt slepen!

Een terechte vraag die je stelt, hoor. Ik denk dat je het vooral zo moet zien: PrePaid Surprise is een spel en dus een extra'tje vanuit ons. Een cadeautje voor onze trouwe PrePaid klanten, dat je krijgt bij een opwaardering of het spelen van het spel. Die cadeautjes moeten moeten natuurlijk wel een beetje exclusief blijven! Je kunt trouwens ook nog kiezen voor belminuten of SMS'jes als je merkt dat je daar meer aan hebt dan aan MB's. :8

Ik hoop dat dit voor jou beantwoord waarom hiervoor gekozen wordt! Ik hoor het graag als je er meer vragen over hebt en tot slot wens ik je alvast hele fijne feestdagen! 😉
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Manusje007,

Superleuk (en slim) dat je meespeelt met PrePaid Surprise! Dat zijn toch weer leuke extra'tjes die je ermee binnen kunt slepen!

Een terechte vraag die je stelt, hoor. Ik denk dat je het vooral zo moet zien: PrePaid Surprise is een spel en dus een extra'tje vanuit ons. Een cadeautje voor onze trouwe PrePaid klanten, dat je krijgt bij een opwaardering of het spelen van het spel. Die cadeautjes moeten moeten natuurlijk wel een beetje exclusief blijven! Je kunt trouwens ook nog kiezen voor belminuten of SMS'jes als je merkt dat je daar meer aan hebt dan aan MB's. :8

Ik hoop dat dit voor jou beantwoord waarom hiervoor gekozen wordt! Ik hoor het graag als je er meer vragen over hebt en tot slot wens ik je alvast hele fijne feestdagen! 😉
Reputatie 2
^Jaimy,

Een wat duurzamere surprise had ik meer op prijs gesteld. Ik heb nu het gevoel dat ik een zak pepernoten krijg, maar dat deze zak wordt weggenomen als ik er twee pepernoten uit heb opgegeten. Ik word daar niet blij van natuurlijk. Het waarom vind ik geen antwoord op mijn vraag "waarom niet langer geldig"....
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Manusje007,

Jammer dat je het op deze manier ziet! Misschien kun je het toch meer gaan zien als een extra'tje wat je gratis van ons krijgt; een cadeautje dat je een week lang kan gebruiken. Daarnaast is het altijd goed om feedback aan ons door te geven. Feedback-punten kunnen we altijd in onze overwegingen meenemen voor plannen in de toekomst, dus bedankt daarvoor!
En het is ook niet geldig in het buitenland, toch?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Andijve,

De bundel is alleen in Nederland geldig. Fijne feestdagen!:$

Reageer